اسلحه کشی مرد جوان برای برادرش

سرگرد محمد زیدی معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از کشف یک قبضه سلاح جنگی و 116 تیر جنگی در شمال تهران خبر داد و گفت: متهم با تهدید سلاح غیرمجاز ارثی قصد رسیدن به ارث پدری را داشت.

اسلحه کشی مرد جوان برای برادرش

سرگرد محمد زیدی اظهار داشت: با شکایت احدی از شهروندان مبنی بر اینکه برادرش با در اختیار داشتن  سلاح جنگی  باقی مانده از ماترک متوفی پدرش،  قصد تصاحب و تصرف اموال ارثی بیشتری را دارد بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران دایره عملیات پایگاه چهارم پلیس اطلاعات تهران قرار گرفت.

در تحقیقات پلیسی و پی جویی های انتظامی مخفیگاه متهم در محدوده خیابان پاسداران شناسایی و متهم در یک عملیات پلیسی  دستگیر  شد و در بررسی های بیشتر  یک قبضه سلاح ژ-3 و 116 فشنگ مربوطه به همراه 5 عدد خشاب از مخفیگاه متهم کشف و متهم به همراه اقلام مکشوفه به مقر پلیس انتقال داده شد.

 متهم پرونده در تحقیقات اولیه به جرم انتسابی و حمل و نگهداری سلاح جنگی غیر مجاز اعتراف و اظهار کرد، سلاح کشف شده متعلق به پدرم می باشد  که چندین سال پیش، به رحمت ایزدی رفته است و به  وی به ارث رسیده که پس از  نزاع خانوادگی  با برادرم در خصوص تقسیم ماترک متوفی، با سلاح گرم برای رسیدن به اهداف خود تهدید کرده است.

معاون  اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان با اشاره به ادامه تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم، خاطر نشان کرد:  متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها