سوانح جاده‌ای در خراسان‌رضوی ۵ کشته و ۵۸ مصدوم برجا گذاشت

سوانح جاده‌ای در مناطق زیر پوشش دانشگاههای علوم پزشکی مشهد و نیشابور خراسان رضوی طی شبانه روز گذشته همزمان با تاسوعای حسینی پنج کشته و ۵۸ مصدوم بر جا گذاشت.

سوانح جاده‌ای در خراسان‌رضوی ۵ کشته و ۵۸ مصدوم برجا گذاشت

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد روز جمعه با اشاره به سه تصادف رخ داده در شهرستانهای زیر پوشش این دانشگاه گفت: بر اثر این تصادفات جاده ای که دیروز در محورهای درگز به قوچان، مشهد به گلبهار و فریمان رخ داد، پنج نفر کشته و ۱۹ نفر مجروح شدند.

محمد علیشاهی افزود: برخورد دو خودرو سواری حوالی ساعت ۲۰ شب گذشته در سفید سنگ فریمان، پنج کشته و ۶ مجروح بر جا گذاشت که مصدومان توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان حضرت زهرا شهرستان فریمان انتقال یافتند.

وی بیان کرد: همچنین روز گذشته بر اثر برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری پژو پارس و تیبا در جاده درگز به قوچان، هشت نفر مصدوم و به مرکز درمانی امام شهرستان درگز منتقل شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: در حادثه دیگری بر اثر تصادف سه دستگاه خودروی پراید در محور مشهد به گلبهار، پنج نفر مصدوم و توسط اورژانس به بیمارستان ثامن شهرستان چناران و بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

۳۹ مصدوم در نیشابور

معاون مرکز مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: حوادث ترافیکی و تصادفات جاده ای در تاسوعای حسینی در مناطق زیر پوشش این دانشگاه منجر به مصدومیت ۳۹ نفر شد.

سید حمید حسینی افزود: روز تاسوعا در نقاط مختلف شهرستان نیشابور ۱۶ مورد حوادث ترافیکی از جمله تصادف و واژگونی رخ داده است.

وی بیان کرد: پنج نفر از مصدومان این حوادث در محل حادثه درمان و ۳۳ مصدوم پس از دریافت خدمات پیش بیمارستانی به مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی حکیم و یک مصدوم به مرکز خدمات جامع سلامت شهر چکنه منتقل شده اند.

مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، سه پایگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن چهار شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان به ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به مردم نیشابور می‌پردازد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    در این جنگ دشمن پیشروی هم کرده ؟!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها