انفجار یک ساختمان در ارومیه/ ویدئو

مسئول امداد متمرکز شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: انفجار منزلی در روستای خانقاه ارومیه، دو مصدوم داشت و به چندین واحد ساختمانی خسارت وارد کرده است.

 انفجار یک ساختمان در ارومیه/ ویدئو

 مصطفی استادباشی گفت: بامداد دوم مردادماه بر اثر انفجار گاز در روستای خانقاه واقع در شهرک شهریار ارومیه، دو نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند و علاوه بر آن به یازده واحد ساختمانی و دو دستگاه خودرو نیز خساراتی وارد شد.

وی با بیان اینکه این انفجار ساعت ۱۲:۲۷ دقیقه بامداد دوم مرداد ماه رخ داد، افزود: همکاران امداد ما دو دقیقه پس از انفجار یعنی ۱۲:۲۹ دقیقه بامداد در محل حاضر شده و عملیات مربوط به مهار نشت گاز از علمک را که بر اثر حادثه آسیب دیده بود را مهار کرده و در ادامه گاز منزل مورد نظر را قطع و کنتور آن را جمع آوری کردند تا پس از اخذ تاییدیه ایمنی مجدد از سازمان نظام مهندسی، مجدداً وصل گردد.

مسئول امداد متمرکز شرکت گاز آذربایجان غربی درباره علت این انفجار نیز توضیح داد: مشاهدات اولیه حاکی از انفجار گاز بر اثر نشتی از اجاق گاز و شیر ناایمن آن بوده است با این حال منتظر نتیجه بررسی های نهایی هستیم.

استادباشی با اشاره به نشت یابی منطقه پس از حادثه رخ داده، گفت: همکاران ما، علاوه بر نشت یابی علمک های منطقه، بلافاصه نشت یابی های زیرزمینی را نیز انجام دادند که خوشبختانه مشکلی از این لحاظ وجود نداشت.

حجم ویدیو: 5.42M | مدت زمان ویدیو: 00:00:15 | دانلود ویدیو
منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • محمد
    0

    چطور دو دقیقه بعد اونجا بودی
    بابا ناموسا دروغگو دشمن خداست
    اتقدر راحت دروغ نگید .تو حتی اگر آدرس تو جیبت زیر شلوارت هم باشه تا بخوای آدرس رو بخونی دو دقیقه طول میکشه .چطور سوار ماشین شدی وحرکت کردی
    بابا این هم دزد تو این مملکت خوردن وبردن کسی کارشون نداشت
    بنده خدا شما که زحمتکش و شغل پر خطری هم داری .و در ذهن مردم از احترام خاص برخور دارید خودتون رو با این دروغها خراب نکنید
    دو دقیقه طول میکشه تا آدم کمر بند شلوارش رو ببنده
    روزی دست خداست
    عزت والا هم با خداست
    زور زدن برای دیده شدن نتیجه عکس داره اخوی

  • حسین ۴۹
    0

    خبر فوری
    بهت اجازه نمیدن واسه اخبار سیاسی کامنت های مردم رو نمایش بدی
    فقط حوادث

  • رابی
    0

    امسال صدها خانه در سراسر کشور به خاطر مشکل گاز منفجر شد که در سال‌های گذشته بی سابقه بوده است.
    به نظر شما دلیل این انفجارها چیست؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها