کولر آبی جان مرد کرمانی را گرفت

مرد ۶۲ ساله کرمانی هنگام تعمیر کولر دچار برق‌گرفتگی شد و به کام مرگ فرو رفت.

کولر آبی جان مرد کرمانی را گرفت

سرهنگ کامران ملکی، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: در پی اعلام خبری به پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک حادثه برق‌گرفتگی در سطح حوزه استحفاظی کلانتری ۱۴ شهرک ناز فردیس، بلافاصله مأموران و عوامل امدادی به محل اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، اتصال برق هنگام تعمیر کولر، برق‌گرفتگی مردی ۶۲ ساله را رقم زد و باعث فوت وی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با اشاره به اینکه متأسفانه همه ساله در فصل گرما، شاهد بروز این گونه حوادث تلخ هستیم از عموم مردم خواست، برای پیشگیری از این اتفاقات ناگوار نکات ایمنی را به طور کامل رعایت کنند و در صورت نیاز، تعمیر کولر منازل خود را به سرویس‌کاران متخصص بسپارند.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    خدا رحمتش کنه!این کولرهای آبی مثل نیسانهای آبی شده اند هر روز جان یکی را می گیرند!خب بیشتر از کولرهای سفید یا سبز استفاده کنید.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اگر برق گرفتگی ناشی از اتصال سیم برق به بدنه فلزی کولر آبی بوده باشد با نصب و استفاده از فیوز برق محافظ جان می شد جلوی این برق گرفتگی و تلف شدن جان یک انسان را گرفت!

    • ناشناس
      1

      ههه ههه خندیدیم نمکدون.

  • علی
    0

    به چی میخندی ؟! ملت حداقل موقع ور رفتن با کولر فیوز ها رو کلا قطع کنید تا کارتون تموم بشه . آمار تلفات با کولر خیلی زیاده .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها