مرد خشمگین به میز محاکمه رسید

پرونده مرد خشمگین که در جریان درگیری مرتکب قتل شده بود، در دادگاه کیفری یک استان تهران بررسی می‌شود.

مرد خشمگین به میز محاکمه رسید

ساعت ۲ بامداد ۲۴ مرداد‌ماه سال گذشته کارکنان بیمارستان ضیائیان، پلیس را از مرگ مشکوک مردی جوان باخبر کردند.

با حضور تیمی از مأموران کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن مشخص شد جسد متعلق به مردی به نام محسن است که با چاقو هدف قرار گرفته و بعد از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داده است.

بعد از آن قاضی محمدمهدی براعه، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی به همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل حاضر شد.

همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی، معلوم شد حادثه از سوی مردی به نام رحیم رقم خورده که به محل نامعلومی گریخته است. در شاخه دیگری از تحقیقات، مأموران پلیس مخفیگاه رحیم را در یکی از شهر‌های غربی کشور شناسایی و او را بازداشت کردند.

متهم در جریان بازجویی‌ها به جرمش اعتراف کرد و گفت: «من از مدتی قبل با همسرم اختلاف داشتم و حادثه قتل به خاطر رفتار‌های همسرم اتفاق افتاد. از مدتی قبل همسرم مدام به خانه خواهرش می‌رفت و تا دیروقت آنجا می‌ماند.

شب حادثه چند بار با گوشی تلفن همراهش تماس گرفتم که جواب نداد. من چند روز قبل از آن در جیب لباس همسرم یک گوشی تلفن همراه پیدا کردم. وقتی از همسرم سؤال کردم مدعی شد گوشی تلفن همراه متعلق به دوست‌پسر خواهرش است.

به هر صورت ما سر این موضوع با هم اختلاف داشتیم تا اینکه شب حادثه همسرم دیروقت به خانه آمد. از اینکه تا آن وقت شب خانه خواهرش مانده بود، ناراحت شدم و قمه‌ای برداشتم و به خانه خواهرش رفتم. وقتی در زدم دایی‌ام در را به رویم باز کرد و علت حضورم را پرسید که ماجرا را برایش توضیح دادم.

او از من خواست به خانه‌ام بروم، اما من توجه نکردم و وارد خانه شدم. وقتی وارد شدم ناگهان یک نفر رویم اسپری اشک‌آور پاشید.

اول فکر کردم که اسید رویم ریخته‌اند، اما بعد متوجه شدم که اسپری اشک‌آور است که من بیشتر عصبانی شدم و دست به قمه بردم و به سمت مردی که به رویم اسپری زده بود، قمه پرتاب کردم که او به قتل رسید.»

متهم ادامه داد: «من قصد قتل نداشتم و نمی‌خواستم به کسی آسیب برسانم، اما وقتی به رویم اسپری زد، کنترلم را از دست دادم و حادثه اتفاق افتاد.»

با کامل شدن بررسی‌ها، بازپرس رحیم را به اتهام قتل عمد مجرم شناخت و کیفرخواست علیه او صادر شد.

متهم به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.

منبع: روزنامه جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    محسن دوست خواهر زنش بوده را کشته و باید رضایت خواهر زنش را جلب کنه تا آزاد بشه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها