قتل هولناک بیتا 16 ساله در عشق موازی

پسر جوان که در ماجرای عشق موازی دست به قتل هولناک بیتا 16 ساله زده بود دستگیر شد.

قتل هولناک بیتا 16 ساله در عشق موازی

صبح روز جمعه 30 تیرماه امسال بود و در شهرک چوکای رضوانشهر گیلان همه چیز عادی به نظر می رسید تا اینکه دود سیاهی در بالای مدرسه متروکه اهالی شهرک را دل‌نگران کرد.

چند نفر از اهالی محل به سمت دود سیاه در آسمان رفتند و مشاهده کردند دود سیاه از داخل محوطه مدرسه متروکه به سمت آسمان می رود که در این مرحله مردم به داخل مدرسه رفتند و با صحنه هولناکی روبرو شدند.

جسد سوخته

جسد  یک دختر آتش گرفته بود و در کنار جسد سوخته یک گوشی موبایل و یک چاقوی خونین روی زمین افتاده بود که در مردم بهت زده خیلی زود ماجرا را به پلیس مخابره کردند و در ادامه تیمی از دایره جنایی و بازپرس ویژه قتل در صحنه جرم حاضر شدند.

بررسی ها نشان از آن داشت که دختر جوان ابتدا به طرز هولناکی و با ضربات چاقو به شکمش به قتل رسیده و سپس به آتش کشیده شده است.

ماموران در بررسی گوشی موبایل قربانی جنایت آتشین موفق به شناسایی خانواده دختر نوجوان شدند و مشخص شد بیتا 16 ساله آخرین بار برای دیدن نامزدش از خانه خارج شده و خانواده اش دیگر از او اطلاعی ندارند.

بیشتر بدانید: قتل دختر جوان رضوانشهری به دست نامزدش

تیم جنایی در این شاخه از تحقیقات به سراغ خانواده بیتا رفتند و مادرش که هنوز باور نداشت دخترش به قتل رسیده به ماموران گفت: دخترم 16 ساله است و چندی قبل با پسر 21 ساله ای که بهم علاقه داشتند نامزد شدند و قرار بود به زودی مراسم جشن عروسی آنها برگزار شود و هیچ مشکلی بین دخترم و نامزدش نبود و ساعتی قبل بیتا برای دیدن نامزدش از خانه خارج شد و دیگر از او اطلاعی نداشتیم تا اینکه پلیس به سراغمان آمد و از ماجرای کشته شدن دخترمان خبر دادند.

دختر رضوانشهری

بدین ترتیب ماموران به سراغ پسر 21 ساله رفتند و  پس از 2 ساعت پسر جوان را در مخفیگاهش دستگیر کردند و این جوان در همان تحقیقات ابتدایی به قتل بیتا اعتراف کرد.

قتل هولناک  بیتا

پسر جوان که امیر نام دارد در اعترافاتش گفت: چندی قبل با بیتا آشنا شدم و خیلی زود به هم علاقه مند و نامزد شدیم و قرار بود خیلی زود با هم ازدواج کنیم اما همه مشکلات از زمانی شروع شد که من چندی پیش با یک دختر دیگر آشنا شدم و به صورت پنهانی با او در تماس بودم و در این تماس و قرار ملاقات به او علاقه مند شدم و تصمیم گرفتم با او ازدواج کنم اما اینکه بیتا را راضی به جدایی کنم سخت بود.

وی افزود: ابتدا سعی داشتم با رفتارهای سردم او را از خودم دور کنم تا خود بیتا هم به فکر جدایی بیفتد اما بی فایده بود و هر روز بیتا پیگیر من می شد و می گفت که چه زمانی زندگی مشترکمان را شروع می کنیم که من نیز به بهانه های مختلف و بی تفاوتی به ازدواجمان حرفهایش را قطع می کردم اما هرچه زمان می گذشت به نتیجه ای نرسیدم تا اینکه دیگر تصمیم خودم را گرفتم.

امیر ادامه داد: صبح روز حادثه او را به بهانه صحبت کردن به مدرسه متروکه کشاندم و در آنجا وقتی در مورد زمان ازدواج صحبت کرد دیگر نتوانستم خودم را کنترل کنم و در یک لحظه با چاقو به او حمله کردم و پس از قتل برای اینکه کسی جسد را شناسایی نکند اقدام به آتش زدن جسدش کردم اما خیلی زود راز این جنایت فاش شد.

حرف های مردم

برخی از اهالی محل گفتند که پسر جوان در صحنه قتل فجیع با چاقو ضربات محکمی به شکم بیتا زده و در حالیکه دختر نوجوان نیمه جان بوده این پسر اقدام به آتش زدن جسد کرده و حتی فیلم لحظه آتش زدن جسد را هم برای خانواده بیتا ارسال کرده است.

برخی از اهالی محل نیز عنوان کردند که در صحنه قتل امیر همراه دوستانش بوده و یکی از دوستان امیر نیز در ماجرای قتل بیتا دستگیر شده است.

بعضی نیز می گویند دختر جوانی که امیر درباره اش صحبت کرده و عنوان داشته قصد ازدواج با او را داشته است از دوستان بیتا بوده و این جوان به بهانه ازدواج از گذشته با دختران زیادی دوست شده است.

جزییات خبر از زبان پلیس

سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد ‌با اشاره به دستگیری قاتل دختر جوان که در مدرسه‌ای متروکه به قتل رسیده بود اظهار داشت: به دنبال تماس شهروندان با پلیس 110 مبنی بر مشاهده جسدی سوخته در مدرسه‌ای متروکه واقع در شهرک چوکا رضوانشهر بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور پلیس قرار گرفت.

با اشاره به حضور پلیس در صحنه و بررسی ابعاد مختلف این پرونده گفت: کارآگاهان پلیس با بررسی تمامی سرنخ‌های موجود در صحنه متوجه شدند قاتل پس از ارتکاب قتل دختر جوان، جسد وی را آتش زده و سپس محل جنایت را ترک کرده است.

وی ضمن اشاره به دیگر اقدامات پلیس برای تشخیص علت و انگیزه قاتل در به قتل رساندن دختر جوان افزود: بررسی‌های تکمیلی پلیس حاکی از آن بود که برخی اختلافات موجود بین این دختر و‌ پسر در خصوص تشکیل زندگی مشترک باعث به وجود آمدن انگیزه قتل در پسر جوان شده و با ترفندی، دختر را به مدرسه متروکه کشانده و سپس وی را به قتل رسانده است.

رسول‌زاده خاطرنشان کرد: ماموران در بررسی‌های محیط اطراف محل قتل موفق شدند گوشی تلفن همراه مقتول و یک عدد چاقو که قاتل از آن به عنوان ابزار قتل استفاده کرده بود را پیدا کنند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 111
  • ناشناس
    8

    خبر بسیار تلخ و ناگواری بود. دلم برای دختره واقعا سوخت

    نظرات شما -
    • ناشناس
      10

      خیلی خوب میشد اگر صدا و سیما به جای پخش سریالهای تکراری مثل مختار و .... شفاف و بی پرده از سوء استفاده هایی که بعضی اشخاص میتوانند از پسرها و دخترهای جامعه بکنند اعم از اعتیاد و سوء استفاده جنسی پرده بر میداشت نه اینکه همه چیز را در لفافه و نامفهوم و گنگ بگویند

    • 1

      والا هرروز ان حرفها را می گن منتها تاثیری نیست... شب و روز کارشناسیه!!! قدیم ذکر امامان در امامزادگان بومی اثر داشت و مردم وفا داشتند....مشاور فرویدی هم نفسش، اثر نداره... چون اخلاق را انگ و جسمانی کرده... ـ
      نتیجه پروژه های غلط، شهر سازی و تخریب خاک

    • ناشناس
      1

      منظور دین وقتی، امامزادگان بومی ساده در دل طبیعت بود اثر داشت و دل ادم با طبیعت و سادگی و غربت اش، جذب می کرد نه اینکه هی، بتون خالی کند

    • ناشناس
      2

      منظور دین وقتی، امامزادگان بومی ساده در دل طبیعت بود اثر داشت و دل ادم با طبیعت و سادگی و غربت اش، جذب می کرد نه اینکه هی، بتون خالی کند

    • ناشناس
      7

      داشتم فکر می کردم غرب زده های عزیز این موضوعو چه طور می خوان چماق کنن بزنن تو سر نظام
      گفتم حتما اینو بی خیال می شن
      ولی معلومه اشتباه کردم

    • ناشناس
      6

      به خدا همین غرب زده ها زن رو بیشتر می‌کوبند
      مردی که خدا رو بشناسه در حق زن ظلم نمی‌کنه

    • 6

      چه اطلاع رسانی کنند. الان اطلاع رسانی شد / دختر بچه های زیر بیست سال که معتاد به فضای مجازی هستید و نمی خواهید درس بخونید. شما می خواهید درس نخونید الکی اویزون پسر مردم نشوید اول بروید اعتیادتان را به مخدر فضای مجازی چاره کنید. تا اصلا بفهمید دنیا چه شکلیه؛ بعد بیاید دنبال عشق و عاشقی؛ افتاد کوچولو ها

  • ناشناس
    6

    پسره باید اعدام شود. خیلی اعصابم خرد شد و دلم سوخت برای دختره احتمالا بیگناه و مظلوم

    نظرات شما -
    • 38

      بعضیات تون تا دیروز میگفتید : زن، زندگی، آزادی
      اینم آزادی
      حالا چه مرگ تونه؟

    • ناشناس
      10

      چرا به شقیق ربط میدی این همه تو هیئت دعوا میشه و قتل صورت میگیره باید به امام حسین ربط داد یه سرچ کن ببین تو دسته عزاداری چند نفر به قتل رسیدن

    • 6

      چه ازادی نامزدش بوده

    • 7

      دروغ از کحا در اوردی... تا چند سال پیش یک مورد هم قتل اینطوری نبود چون از حضرت ابوالفضل تربیت وفا می، اموختند نه مشاوره انگ زن به روح افسرده روانی گو.. همان قرصهارعارضه قتل داره

  • ناشناس
    15

    دختران مظلوم ایران زنده به گور میشوند لعنت به ذات کثیف نامردان هوس باز

    نظرات شما -
    • 11

      خب دختران عزیز ایران
      وقتی دوست دارید بی حجاب باشید یا لباسای بدن نما تنتون کنید یا با هر پسری فوری شماره رد و بدل کنید عاقبت همین میشه
      شما اگه دوست ندارید این فجایع اتفاق بیفته
      باید مثل یه دختر خوب، با حجاب و متدین باشید
      و تو مسائل خواستگاری هم مثل قدیم پیرو پدر و مادرتون باشید
      و در صورتی اونا راضی نیستن با کسی ازدواج نکنید
      نه مثل دخترای امروز که آخرین افرادی که می فهمن فلان مرد قراره بیاد خواستگاری پدر و مادرشون هستن

  • ناشناس
    4

    به حرف بهنوش بختیاری رسیدم که گفت پسرها ....

    نظرات شما -
    • به دخترانتان بیاموزید
      4

      پسرها هوسباز و بی‌رحم و منفعت طلب هستند

    • مرتضی
      4

      پسر ها در دامان زنان تربیت میشن اگر مشکلی دارن باید رفت سراغ زنان مملکت.وقتی اولویت خیلی از زنان یه من آرایش و لباس های محرک و تیپ و قیافه پلاستیکی باشه طبیعی هست که اژدها تربیت کنند

    • ناشناس
      2

      شیطان یک مرد است و مادر نداشت....

  • عادل
    2

    حیوان هم اینقدر بیرحم نیست

  • ناشناس
    2

    خاک بر سر این دخترهای احمق که تو کوچه و خیابون دل به هر کسی میدن و میگن عشقم بود
    حالا بفهمن که این عشق ها چطور. زنده به گورشون میکنه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      30

      اینم عاقبت : زن، زندگی، آزادی

    • محمد
      16

      به کسی که دزدی میکنه به کسی که معتاد میشه به کسی که عشق اجاره ای میشه هم بگیم خاک بر سرت همه چیز درست میشه؟علت همه اینا فقر هستش دکتر

    • ناشناس
      3

      چرا حقه بازی پسران نباشه ،،فقر باشه؟؟؟؟

    • 9

      نوشته نامزدش بوده... خاک بر سر خودت

  • ناشناس
    0

    آن پدر و مادری که دخترشان را در 16 سالگی شوهر دادند آن هم با یک آدم هرزه ای که با نامحرم رابطه برقرار می کرده و دوست دختر می گرفته و به این فساد مشهور هم بوده را باید چه کرد؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      پدر و مادر دختر باید به زندان بروند
      چون مسوول خون او هستند
      چطور تونستن دختر بی تجربه رو بسپارن به پسری که نه هنوز عقدش کرده و نه شناختی از او دارند؟؟
      همین پدر و مادرای گیج هستند که بچه‌ها رو به نابودی میرسونن

    • 1

      ان مشاوری، که می گه دختر درشانزده سالگی، نیازهایش را نادیده می گیره هم همینطور....

    • 3

      وقتی مشاورت می، گه دختر شانزده ساله نیاز به ازدواج نداره بیا تحویل بگیر

    • ناشناس
      4

      هر کار کنید باز مقصر پسران هستند
      دخترها اهل زندگی و پسران اهل ولگردی....

    • 1

      بعضی نوجوانان نیاز به همسر دارند و اینکه مشاور می گه ازدواج نکنه بنا به حدیث امام رضا باعث می شه بعضی وقتها اتفاقات ناخوشایند بیفته... منظور نوجوانها با هم متفاوت اند و اگه خواست ازدواج کنه ماتعش بشن پنهانکاری می کنه

    • 4

      از کجا معلوم رفیق " نه نه" هم نبوده. این جور زنا از دختراشون بدترند و شیداترن

  • ناشناس
    1

    چ وحشتناک بچه رو با بدبختی و کلی امید و آرزو بزرگ کنی بعد به اینجا ختم بشه

  • ناشناس
    1

    فقط میتونم بگم بعضی پسرها به بهانه ازدواج با دخترها دوست میشن، خیلی هاشون فقط قصد رابطه جنسی دارن و اصلأ قصد ازدواج ندارن.
    پسری، قصد ازدواج با دختری رو داشته باشد، از طریق خانواده اقدام می کند (خواستگاری، عقد بعدم ازدواج)

    نظرات شما -
    • ناشناس
      23

      من ۵ سال با همسرم دوست بودم و بعد از ۵ سال با هم ازدواج کردیم و الان ۸ سال از ازدواج ما می گذره و تا حالا یک بار هم دعوامان نشده و همه اموالمان هم در حساب مشترک و به اسم هر دومان است... موفقیت یا شکست یک رابطه به خیلی مسائل ربط داره و تک بعدی نیست... اینهمه هم قتل و جنایت بین زن و شوهرهایی اتفاق می افته که به طور سنتی باهم آشنا شدن و ازدواج کردن...البته جنایت که اصلن قضیه ش فرق می کنه و در هر رابطه ای محکوم است می خواهد دوستی باشه یا ازدواج

    • ناشناس
      3

      ناشناسی که گفتی هیچ دعوایی بازنت نداری ...یا توهم ازدواج و زندگی رویایی زدی یا یکیتون برده اون یکی شده...مگه میشه دو انسان تو ۸سال هیچ اختلافی نداشته باشن

    • ناشناس
      14

      وقتی آدما یاد بگیرن با هم صحبت کنن، تو دلشون عقده نمیشه که بخوان دعوا راه بندازن

    • ناشناس
      13

      بله دوست عزیز...وقتی منطق بعلاوه عشق بین دو انسان حاکم باشه میشه...دلخوریهای کوچیک ممکنه پیدا شه که با گذشت حل میشه...می دانم باورش‌دراین دوره زمانه سخته اما الحمدلله برای من و همسرم حاصل شده...چه دلیلی دارم در اینجا که کسی منو نمی شناسه دورغ بگم؟ که چی بشه؟ حتا اینم بگم با توجه به شرایط اقتصادی مان که متوسط روبه پایینه و شرایط جامعه هردومان تصمیم گرفتیم بچه دار نشیم چون نمی تانیم زندگی با کیفیت براش فراهم کنیم

    • مردشناس
      7

      هیچ مردی به زن وفادار نمی مونه....

    • ناشناس
      1

      منم آدم هایی رو می شناسم که تا قبل از بچه دار شدن هیچ دعوایی با هم نکردن.
      اما بچه که بیاد دعواها شروع میشه چون روش های تربیتی فرق می کنه و هم اینکه خستگی زیاد ناشی از بچه داری، نقطه تحمل آدما رو پایین میاره و اینکه بعضی خانوما، بعد زایمان دچار افسردگی میشن.

    • 2

      جنابی که میگی پنج سال دوست بودی
      شما از همون اول پنج سال با خانمت ازدواج کردی پنج سال بعد ازدواج نکردی ولی کاش عقدشم می کردی یه عمر گناه پات ننویسند
      چون هم شما هم خانمت قصدتون ازدواج بوده
      از طرف دیگه اگه بعد پنج سال متوجه می شدی شما به درد هم نمی خورید بی آبرویی خانمتو چه طور می تونستی جبران کنی
      ضمنا همه مثل شما نیستن وخیلی قصدشان از رابطه فقط یک عشق و حال چند روزه یه
      آیا شما حاضری دو روز دیگه دختر خودتو همینطور بزاری پنج سال با یه پسر دیگه باشه به امید ازدواج

    • ناشناس
      14

      من قطعا میذارم دخترم با کسی که بهش علاقمند شده آشنا بشه و بعد با آگاهی ازدواج کنه.
      منظور از دوست شدن، رابطه جنسی نیست.

    • ناشناس
      2

      این یه دروغی گفت شما باور نکنید
      دختر رو تا زمانی که عقد رسمی نکردند اجازه ندید با نامحرم تنها جایی بره
      خواستند صحبت کنند بیان خونه خودتون
      خودتون حضور داشته باشید

    • به اون آقایی که فکر کرده زرنگه.....
      0

      من پنج سال با دختری دوست بودم و بعد با او ازدواج کردم!!!!!؟؟؟؟
      شما حروم لقمه‌ها عقد رسمی می‌کنید زن رو رها می‌کنید بعد میان بعد پنج سال دختر مردم رو عقد کنید.....
      بعد خنده داری ماجرا اینجایه که نوشته:
      اموالمون هم با هم هر چی داریم مشترک تویه حسابه!!!!!!
      یعنی مثل کشورهای غربی
      میخواد بگه زن باید اموالشو با مرد تقسیم کنه باشه الان زن‌ها میدون به حرف تو گوش میدن....
      زن مهریه داره نقشه می‌کشید اون رو می‌کشید تا مهریه شو ندید
      وای به روزی که اموال زن با اموال شما تو یه حساب باشه

  • علی
    7

    این خبرهای هیچ خدشه ای در آرمان های ما ایجاد نمی کنه باید به اون سمت حرکت کنیم که بزودی دختر و پسر بعد از تولد به عقد هم در بیان تا آمار ازدواج افزایش پیدا کنه ،حالا بعدش طلاق گرفتن یا همو کشتن مهم نیست

  • ناشناس
    8

    خشم در جامعه ما بیداد میکنه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      نگو خشم/ بگو عدم تعهد پذیری قانونی/ عاشق شدن کاری نداره. اما اموالت رو به نام کسی بزنی دردناک است دردناک / پس خشونت ظاهر می شود

  • ناشناس
    3

    داستان این طور بوده.....
    پسر هوسباز روزی با یکی بوده
    این دختر رو فریب داده و وعده ازدواج داده
    چون دختران زیادی رو با همین ترفند بیچاره کرده و هر بار قسر در میرفته
    فکر کرده اینبار هم می‌تونه
    ولی این دختر خانواده دار بوده
    و پای آبرو در میان بوده
    و اصرار داشته
    پس او رو کشته

    نظرات شما -
    • 0

      قربون آدم چیز فهم! خدا رو شکر که شما متن رو درست تا پایان خوندی که به اون دختر بیچاره که دستش هم دیگه از این جهان کوتاهه انگی نچسبونی که حقش نبوده

  • 2

    امیدوارم در ملأ عام اعدام بشه
    نه اینکه چند سال زندان بمونه زیر سایه کولر...
    بعد هم بگن خانواده دختر در ازای دریافت دیه رضایت دادن
    رضایت از بی غیرتی است.....

    نظرات شما -
    • مرتضی
      6

      فساد باید از ریشه جمع بشه.ازدواج غیر ممکن و زنان محرک تا دلت بخواد تو خیابون ها ول هستند طبیعتاً فشار میاد به مغز و تصمیم های اشتباه باعث ایجاد تا امنی میشه

    • ناشناس
      1

      این دختر که می‌خواسته ازدواج کنه مردک...
      ولی پسره می‌خواسته مفت بخوره و در بره

  • ناشناس
    1

    اینهم ازدواج زودهنگام در نوجوانی...وقتی پسرها آدم نیستند دخترها چه غلطی بکنند...برای همین می گویند قبل از ۳۰ سالگی ازدواج نکنید و دنبال این چیزها هم نرید...اکثر پسرها تا قبل از ۳۰ سالگی تکلیفشان با خودشان روشن نیست

  • ناشناس
    2

    والا من با 27 سال سن حیون خونگیم مریض شد گریم گرفت چطوری یه ادمو بسوزونی اتیش بزنی که بری با کس دیگه خب بگو همه چی تمومه بلاکش کن دیگه دختر 16 ساله نمیخواد بخورتت که.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      حیوان خانگی مطیع بلا منازعه و اختلافی پیش نمیاد ولی انسان بعد از تشکیل زندگی در کنار هم تصمیم اشتراکی دارند ، یعنی هر دو مختارند و نمیشود همچون حیوان خانگی فقط اطاعت طلبید ، اگه حیوان از شما فرمان نبرد و یا مدام آسیبی به شما رساند ، آنوقت چه؟

    • 0

      قرص اینا می خورن تغذیه ندارند اینطور می، شن خونه ندارند

  • ناشناس
    1

    طبق قوانین مشعشع و انسان ساز حالا خانواده این دختر باید برای اعدام این حیوان پول دیه ش رو هم پرداخت کنند...

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      دقیقا چون دیه این حیوان دوبرابر دیه مقتول هست فک کنم این وسط مابه التفاوت بایدبدن اگه نداشتن چی هیچی به هیچی

    • 3

      قانون از زن حمایت نمی‌کنه
      اگر حمایت می‌کرد این همه زنکشی نبود

  • فاطمه
    24

    اینجور که آزاد شدین تا سالگرد اغتشاشات چیزی ازتون نمیمونه هر روز خبر قتل یکیشون میاد 😂

    نظرات شما -
    • مادر سه بچه
      6

      شماها چی؟ شماها که اگر امروز بمیرید فردا فیلمتون رو با هوش مصنوعی میسازن و کسی نمیفهمه که مردید

  • ناشناس
    2

    ازدواج پسر بعد از ۳۵ سالگی... دختر بعداز ۲۵ سالگی...قبل از اون به اندازه کافی بلوغ عقلی و عاطفی پیدا نکردن...

    نظرات شما -
    • مرتضی
      6

      آخه بعد از ۳۵ سالگی چه ازدواجی ؟؟؟ دیگه روح و روان و مغز واسشون مونده
      مجرد های سن بالا از کنارشون نمیشه گذر کرد عامووو

    • 0

      چی میگی محسن؟؟؟
      تو که چهل و پنج سالته...

  • ای کاش مردان خیانتکار هم به آتش کشیده می‌شدند
    2

    این مردک به نامزدش خیانت کرده
    ای کاش برادری هم پیدا می‌شد این مردک خیانتکار رو با اسلحه گلوله باران میکرد و بعد جسدش رو می‌سوزاند

    نظرات شما -
    • خائن
      3

      پسر و دختر نداره
      هر ادمی بااحساسات کسی بازی میکنه باید کشته بشه

  • یه جوون پیر
    2

    بابا جان آخه 16 ساله؟ازدواج؟؟چیکار دارین میکنید با بچتون؟اون تازه سن شیطنت و بازی و کلاس و درسشه چرا از این سن بره زیر بار ازدواج !!!نه آموزشی نه فرهنگی!!!شمال کشور چه خبره این هفته!!!اون از قضیه لواط و تجاوز اینم از قتل!!!

  • یا حق
    8

    این اخبار اصلا تعجب ندارد.... همانطور که مایع بودن برای آب تعجب ندارد.... اینها طبیعت ولنگاری و روابط آزادی است که آشوب هرزگان سال قبل برای همین بود و الان هم برخی از هرزه نویسان در رسانه های آلوده و پلید مروج همین ولنگاری هستند. وقتی قبل عقد قانونی و شرعی، روابط آزاد شد نتیجه قهری همین داستانها خواهد بود

  • ناشناس
    15

    هوس بازی و پستی با ماهواره ها و اینستا... وارد شد

    نظرات شما -
    • 10

      با فرهنگ صیغه وارد نشد!!!

    • ناشناس
      1

      اونروز وارد شد که قابیل هابیل رو کشت...تا انسان بوده ازین اتفاقات شوم هم بوده...
      مباش در پی آزار خلق و هرچه خواهی کن
      که در طریقت ما غیر ازین گناهی نیست...

  • ناشناس
    22

    باید دید مهریه دختره ون تا بوده

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      هنوز که عقد نکرده بودن

    • 1

      مرد لجن....
      زن‌ها رو میکشن...
      این میگه مهریه ون تا بوده؟؟؟؟

  • کوروش
    5

    از فقر فرهنگی ایران بوی خون گرفته

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      فقط سکوت ،حتما تو خون می بینی برو دکتر

  • 2

    متاسفانه فرهنگ در بد نقطه ایه

  • فرزاد
    2

    خدایا کجای قلبم بذارم

  • پروین
    2

    عشق اونم این دوره ؟؟؟؟واقعامسخره هست آخه چقدربایدآدم ساده وخنگ باشه تو۱۶ساله بایدبری باعروسکت بازی کنی عشق چیه که راه انداختین توکوچه وخیابون ......خبرفوری عشق حرمت داره عشق مقدسه روخاله بازی بچه هاعشق نذارلطفا

  • ناشناس
    0

    پسر ۲۱ ساله و دختر ۱۶ ساله!!!آفرین به خانواده هاشون،فکر کردن خاله بازیه ازدواج، بدون تحقیق درست،همین که افتخار کنن دخترشون زود شوهر کرده و پسرشون زود تونسته زن بگیره کافیه، و طی این سال ها نه تفکری نه اصالتی،هیچ چی به هیچی، فقط یه گوشی بدن دست بچه و چند دست لباس و چند تا ژست تو خالیه به روز بودن؛این شد بچه بزرگ کردن؟معنی ازدواج و خانواده و مسئولیت پذیری رو واقعا رنگ دیگری بخشیدید.

  • راضیه
    1

    حالم بد شد

  • ناشناس
    11

    ببینید زن. آزادی بهش بدید زن قبل آزادی پاک ولی گیر چند تا گرگ صفت مثل این میفته خرابش میکنه آخر عاقبتش این میشه مثل بره ای که از مادرش جدا بشه گرگ همیشه در کمین

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      خب مردان رو آدم کنید چرا زن رو زندانی کنید؟!

    • ناشناس
      0

      از دامن زن مرد به معراج میرود،اگه زن پاک باشه مرد هم پاک میمونه پس دلیل نمیشه که بگید زن هر کاری کرد مرد ندید بگیره

  • ناشناس
    7

    خدا لعنت کنه کسانی که این بی بندوباری را در کشور رواج میدن قوه قضائیه باید مخصوصا با هنرپیشه‌ای زن که دارن فساد رواج میدن اشد مجازات انجام بده لعنت به آدم‌های هوس باز که کورن خودشونا به خواب زدن

    نظرات شما -
    • 2

      میخوای هوسبازی پسران رو ماست‌مالی کنی

  • فتح الله احمدیان
    4

    چرا کارهای پفکی پلیس رواینقدرپیچیده نشان میدهید؟
    دوبار هردوگزارش روکامل خوندم،اگربجای اینهمه اقدامات پیچیده وترفندهای پلیسی و.......۴نفر کور و کر هم آمده بودند سرصحنه شایدگزارشی بهترازاین هم میتونستن ارائه بدن.....

    نظرات شما -
    • 1

      هوسبازی مردان رو ماست‌مالی نکن!

  • ناشناس
    3

    این پسر اصلا لیاقت زندگی نداره،وقتی انقدر جانور هستی باید از بین بری،خودم مرد هستم ولی با خوندن این خبر اعصابم بهم ریخت،تو که نمی خواستی بیجا کردی این طور به قتل رساندی این دختر رو،چرا وعده ازدواج دادی؟

    نظرات شما -
    • 6

      همتون مثل همید....

    • ناشناس
      0

      جواب کسی رو گفت همنون مثل همید؛برعکسش هم زیاد اتفاق افتاده طرف شوهرش رو به قتل رسونده پس منم بگم شماها مثل هم هستید!؟

    • 0

      وای آره..من هم حالم بد شد دیدم نوشته هنوز نیمه جان بوده که اتیشش زده!

    • 1

      زن مانند مرد نیست....
      مردها کثیفترند.....

  • شمارا به مقام انسانیت میرسانیم
    9

    قطر
    امارات
    عمان
    هنگ کنگ
    ایسلند
    انگستان
    اینا امن ترین‌ و باکمترین جرم و جنایت ترین کشورهای جهان هستند
    بهتر نیست برید یه سر بزنید به امیر قطر و امارات ببینید چکار میکنن؟؟
    روزانه اندازه مل جرم جنایت ده کشورکشور امن اول جهان در سال امار جرم و جنایت داریم
    لذا به این مقدار راضی نباشید
    #انقلاب_زیبا

  • ناشناس
    7

    حیف این دخترها نیست که با این الدنگ ها حرف می‌زنند چه رسد به اینکه دوست شوند ؟!؟!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      13

      آهای دختر دارها دختراتون رو جمع کنید تو کلاس زبان پسرم دختره رفته برای پسر 15 ساله من حلقه گرفته و جلوی استاد و بقیه میگه ...جون عاشقتم

    • 1

      خودت چی هستی که پسرت چی باشه

    • ناشناس
      3

      واسه افغانی ها دلبری می کنند. اینکه چیزی نیست😂😂😂😂😂😂 چه حیفی دختر بی تربیت. بی اصل و نسب. یه علف تو لجنزار

    • 0

      گول قیافه اشون رو نخور/ توی شیراز دختر واسه یه پسر افغانی پدرو مادر و خواهرش رو کشته بود. همچین موجودات خنگ و علف هرز کنار مرداب هستند. بی ادب، چموش، بی تربیت، بی هدف. باری به هر جهت

  • ناشناس
    1

    والا کارمند دادگاه نشسته می گه طلاق حق مرد است!!!! با وجود اینکه انهمه احادیث هست که طلاق عرش خدا را می لرزاند انها را نمی گه

    نظرات شما -
    • 11

      همه چیز حق مرد است
      خیانت حق مرد است ولی زن باید به قتل برسه
      کشتن فرزند حق مرد است اما زن باید قصاص بشه
      آزادی پوشش حق مرد است اما زن ....
      انتخاب در ازدواج و خواستگاری حق مرد است اما زن باید بشینه تا انتخاب بشه
      حق طلاق با مرد است
      حضانت فرزند با مرد است
      دیه ارث و حقوق مرد دوبرابر زن .....
      زن‌ها فقط از حقوق یک مهریه دارند
      که همون رو هم زور میزنند از بین ببرند
      در صورتیکه در قرآن سفارش شده مهریه زن نباید نابود بشه
      قرآن کریم سوره نساء

    • به ادمک
      9

      ناراحتید؟
      این حکم اسلامه
      یا مسلمونی و قبول داری یا مسلمان نیستی و نباید بپذیری
      با دومی موافقم
      مشکل از دین ماست

    • 3

      قران نگفته البته طلاق حق مرد است و الکی، بیاد ازدواج کنه دو ماهه طلاق بگیره با توصبه مادرش.. در قران کلا عهد و پیمان هم حسابه نه اینکه یکی به اسم عقد دایم بیاد اما بعد معلوم بشه برای صیغه و هوس، امده بوده و کلک زده

    • ناشناس
      7

      موضوع اینه که مردان اسلام رو به نفع خودشون تفسیر می‌کنند
      چون خودخواه ،هوسباز و ظالم هستند

    • مرتضی
      6

      شما سند ازدواج را یک بار وقت کردی بخون متوجه میشی تمام حقوق مال زنان هست ضمنا طلاق حق مرد هست تموم شد رفت الان یه سری از خانم ها ازدواج رسمی نمی کنند و در آن واحد چند تا شوهر دارن دیگه گذشت اون زمان که زن ها حجب و حیا داشتن

    • ناشناس
      2

      حق مرد است در صورتی که هر وقت خاست طلاق بدهد. حق مهریه زن را بدهد

  • ناشناس
    5

    زن ،زندگی ،آزادی
    هر کسی بدون تعهد ،پس کجای کاری.

    نظرات شما -
    • 5

      زن . زندگی . آزادی ...شعار مردان است
      زنی که زرنگ باشه میگه : حیا ، خانواده ،حقوق اسلامی

  • زهرا
    1

    چقدرناراحت میشم ازدیدن دخترهای کشف حجاب کرده
    اینها
    بی خبرند از اینکه توسط خودشون امنیت وعفت وحیا شون به تاراج میره

    نظرات شما -
    • 0

      چرا این حرف رو می‌زنی؟!
      الان مردان هوسباز فرصت طلب، ناراحت میشن
      چون نمیتونن به راحتی سواستفاده کنند

    • یا حق
      0

      کاملا درست گفتی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها