قتل هولناک دختر 17 ساله به دست عمویش

فرمانده انتظامی شهرستان کوه‌چنار از دستگیری مردی 41 ساله خبر داد که به دلیل اختلاف خانوادگی، برادرزاده‌ 17 ساله خود را به قتل رسانده بود.

قتل هولناک دختر 17 ساله به دست عمویش

سرهنگ لطف‌الله محمّدی در تشریح این خبر اظهار داشت: روز گذشته 24 تیرماه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر مفقودی دختری جوان در یکی از محله‌های شهر قائمیه، بلافاصله مأموران بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد دختر بخت برگشته بعد ظهر روز گذشته منزل را به مقصد خانه عمویش ترک کرده و بعد از آن هیچ مراجعتی نداشته و ناپدید شده است.

سرهنگ محمدی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، مأمورین با اخذ مجوز قضائی و تحقیقات میدانی با ورود به منزل عموی دختر مفقود شده از وی تحقیق، نامبرده در ابتدا از حضور دختر برادر خود اظهار بی اطلاعی نمود، لیکن پس از بازرسی از منزل آثار خون در درون صندوق عقب خودرو متعلق به وی مشاهده شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه مأمورین با مشاهده آثار و ادله جرم بلافاصله نسبت به  دستگیری  عموی دختر اقدام و آن را به مقر انتظامی انتقال دادند، تصریح کرد: فرد دستگیر شده در تحقیقات و بازجویی‌های فنی و پلیسی به قتل دختر 17 ساله (برادر زاده‌اش) از طریق خفه کردن اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی کوه چنار با اشاره به اینکه قاتل 41 ساله مقتول را با خودرو خودش به اطراف یکی از روستاهای این شهرستان انتقال و رها کرده بود، گفت: حسب دستور قضائی، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه قاتل در بازجویی اولیه علت و انگیزه  قتل  را  اختلاف خانوادگی  با برادر خود (پدر مقتول) عنوان کرد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    14

    دختران وزنان ایران مظلوم ترین ادمهای روی زمین خدایا ظلم تا کی؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      11


      کجایی هستی؟؟؟؟😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • ناشناس
    2

    دروغه....
    اگر با برادرش مشکل داشت باید او را می‌کشت نه دخترش را....

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      خب زورش به دختر ۱۷ساله رسیده
      در کل، مردم بسیار باشرف و باغیرتی هستیم

  • عباس بازنشسته
    0

    ببخشید دختر را خفه کرده بعد لکه خون اون وسط چیکار است جدیدا اگر کسی خفه بشه ازش خون میاد یا لعجب

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      وقتی چیزی نمیدونی لطفا الکی تز نده
      بله. چنانچه خدا بخواد، کسی که خفه بشه هم ازش خون میاد. مهم اینه که خدا چی بخواد
      متوجه شدی؟

  • ناشناس
    0

    خوب چرا انگیزه را نمی نویسید،اختلاف که یک معنای کلی است و هیچ چیزی ازش مشخص نیست.ملکی بوده پولی بوده ناموسی بوده و....چه بوده،

  • ناشناس
    0

    خفگی خونش کجابود?

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها