پشت پرده آدم ربایی 600 میلیونی در تهران

مردی که اختلاف مالی میلیاردی با شریکش داشت به عنوان مظنون در ماجرای ربودن و اخاذی ۶۰۰ میلیون تومانی از وی بازداشت شد.

پشت پرده آدم ربایی 600 میلیونی در تهران

اوایل تیر امسال مردی جوان با حضور در شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران شکایت کرد از سوی افرادی ربوده‌شده و مورد اخاذی ۶۰۰ میلیون تومانی قرار گرفته است. پرونده برای تحقیقات در دستور کار ماموران اداره آگاهی تهران قرار گرفت و شاکی در این‌باره گفت: در شمال کشور ویلاسازی می‌کنم.

از مدتی قبل با افرادی آشنا شده و با آنها شریک شدم. اما دچار اختلاف‌های مالی شدیم، با یکی از آنها بیشتر مشکل پیدا کردم و با او درگیر بودم.

روز حادثه برای انجام کاری از خانه‌ام در یکی از محله‌های تهران بیرون آمدم. منتظر تاکسی اینترنتی بودم تا به شرکت بروم. تا این‌که پژویی مقابلم توقف کرد، سه نفر از آن پیاده شدند و به سمتم حمله کرده، مرا به زور داخل خودرو انداخته و ربودند. آنها من را به خانه‌ای برده، دست و پاهایم را بسته، شکنجه‌ام دادند و در برابر آزادی‌ام پول خواستند.

در میان صحبت‌های‌شان نام شریکم را به زبان آوردند که فهمیدم از سوی او اجیر شده‌اند. شریکم تلفنی از آنها خواست مرا بیشتر کتک بزنند و پول را بگیرند. دیگر مطمئن شدم او پشت این ماجراست. یک شبانه‌روز گروگان متهمان بودم و به‌سختی توانستم از طریق خانواده و دوستانم ۶۰۰ میلیون تومان به حساب بانکی که آنها گفتند، واریز کنم. بعد از یک شبانه‌روز که گروگان‌شان بودم، مرا با دستان و پاهای بسته حوالی خانه‌ام رها کردند. رهگذری مرا یافت و نجاتم داد.

تحقیقات برای دستگیری شریک وی و همدستان آدم‌ربای او ادامه داشت تا این‌که دیروز شریک وی بازداشت شد. او در شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران مورد تحقیق قرار گرفت و گفت: با شاکی شراکت داشتم اما سرم کلاه گذاشت و چهار میلیارد تومان به من بدهکار شد و حاضر نبود پول را پس دهد.

حالا نیز آمده با این شکایت دروغین آدم‌ربایی مرا به دردسر بیندازد تا طلبم را ازاو پس نگیرم. این در حالی بود که شاکی همچنان مدعی بود این مرد طراح ماجرا برای اخاذی ۶۰۰ میلیون تومانی از وی بوده و گروگانگیران را اجیر کرده بود.

محمد وهابی، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت: متهمان آدم‌ربا که متواری‌اند تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند تا با دستگیری آنها ابعاد این پرونده فاش شود.

منبع: حادثه 24
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها