رازگشایی از تیراندازی های مخوف شرق تهران/ ویدئو

عوامل تیراندازی و درگیری مسلحانه در شرق تهران توسط پلیس در بامداد دوشنبه نوزدهم تیرماه دستگیر شدند.

رازگشایی از تیراندازی های مخوف شرق تهران/ ویدئو

سرهنگ سعید راستی، رئیس عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ در توضیح این خبر بیان داشت: اواسط خرداد ماه سال جاری، وقوع درگیری مسلحانه همراه با ایراد خسارت مادی به تعدادی از خودروهای شهروندان در منطقه شرق تهران به پلیس اطلاعات تهران بزرگ اعلام شد.  

با حضور مأموران پلیس اطلاعات در محل و بهره گیری از اقدامات پلیسی، مشخص شد عامل اصلی این تیراندازی، یکی از اراذل و اوباش سطح تهران به هویت رضا . م بوده است که با شناسایی این متهم، مأموران با بهره گیری از بانک اطلاعات مجرمان سابقه دار، مخفیگاه متهم در شرق تهران شناسایی و در ادامه ماموران اطلاع پیدا کردند که متهم  بلافاصله پس از این درگیری مسلحانه از مخفیگاه خود متواری شده است.

 بازداشت 6 شرور خطرناک شرق تهران

در ادامه اقدامات پلیسی، مأموران پلیس اطلاعات تهران بزرگ با انجام اقدامات پیچیده پلیسی، اطلاع پیدا کردند که رضا بهمراه با همراهی تعداد دیگری از مجرمان سابقه دار، با تشکیل باندی، در زمینه خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارند و  درگیری مسلحانه  در شرق تهران نیز بواسطه اختلافات ایجاد شده مابین فروشندگان موادمخدر رخ داده است.

با تکمیل تحقیقات پلیسی و شناسایی آخرین مخفیگاه متهم، سرانجام ساعت 05:00 روز دوشنبه هیجدهم تیرماه، با  اطمینان از حضور متهم و دیگر همدستان وی در این مکان، طی یک عملیات غافلگیرانه اعضای این باند 7 نفره که در حال تقسیم بیش از یک میلیارد ریال وجه نقد حاصل از فروش موادمخدر مابین خود بودند، دستگیر  شدند.

شرورهای شرق تهران

این مقام انتظامی توضیح داد: در زمان عملیات دستگیری، متهمان اقدام به دادن  رشوه یک میلیارد ریال  به مأموران کردند تا زمینه فرار خود را از دست مأموران را فراهم نمایند که مأموران برابر وظیفه ذاتی، موضوع را صورتجلسه و ضمیم پرونده متهمان کردند.

شرورهای شرق تهران

حجم ویدیو: 18.56M | مدت زمان ویدیو: 00:00:38 | دانلود ویدیو
منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    1

    این پولهایی که عکساشو گذاشتید که یک مشت دهی و پنجیه!بهش نمی خوره 5-6 میلیون تومن بیشتر باشه!تا 100 میلیون خیلی فاصله است!بقیش چی شده یعنی؟!!!

  • shahram
    1

    ماموران وظیفه شناس حق داشتند ...
    صد میلیون الان موتور هم نمیشه خرید . کله پاچه شده دستی 700 هزار تومن!!!
    باید همونجا حکم رو برای ایشان اجرا میکردند !!

  • ناشناس
    0

    فیلم مربوط به «شرورخطرناک» است یا پول
    خطرناک با آهنگی که روش گذاشتن بیشتر از پولا ترسیدیم چون از آدما که خبری نبود حتما منظوراز شرورخطرناک «پولا» بوده ماحاظریم بااین شرورخطرناک کنار بیایم اجازه بدین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها