اعضای 2 خانواده کرمانشاهی با اسلحه به جان هم افتادند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به درگیری در یکی از روستاهای بخش سرفیروزآباد شهرستان کرمانشاه که منجر به کشته شدن ۲ نفر شد، گفت: با تلاش ماموران ۱۴ نفر از عاملان اصلی این درگیری، دستگیر شدند.

اعضای 2 خانواده کرمانشاهی با اسلحه به جان هم افتادند

 سردار مهدی حاجیان اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد  درگیری و نزاع  گسترده در روستای «میانه» بخش سرفیروزآباد، تیم‌هایی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از حضور در محل درگیری مشاهده کردند ۱۶ نفر از ۲ خانواده بر سر اختلافات ملکی باهم درگیر و توسط  اسلحه شکاری  به سمت هم  تیراندازی  می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: ماموران با مشاهده این صحنه به سرعت وارد عمل شده و ضمن پایان دادن به درگیری نسبت به دستگیری ۱۴ نفر اقدام کردند.

وی همچنین با اشاره به مجروح شدن ۹ نفر در این درگیری، خاطرنشان کرد: ۲ نفر از افراد زخمی که عضو یک خانواده بودند، به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست دادند.

حاجیان همچنین با اشاره به اینکه بازجویی‌ها از افراد  دستگیر  شده برای شناسایی دقیق عاملان  قتل  ادامه دارد، گفت: در این راستا یک قبضه اسلحه شکاری و ۵ عدد فشنگ نیز کشف شد.

وی در پایان از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص خبر داد و گفت: برخورد با افرادی که به هر بهانه‌ای امنیت شهر و جامعه را با چالش روبه رو کرده و باعث بی‌نظمی اجتماعی می‌شوند به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار دارد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها