مرگ راکب ۱۲ ساله با واژگونی موتورسیکلت در میانه

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان میانه از واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در شهرستان خبر داد و گفت: در اثر این حادثه متاسفانه راکب ۱۲ ساله موتور سیکلت بر اثر بی احتیاطی، در هنگام تردد واژگون و در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز فوت کرده است.

مرگ راکب ۱۲ ساله با واژگونی موتورسیکلت در میانه

سرهنگ حسن رفیعی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره واژگونی موتورسیکلت در روستای طارون بخش کندوان، بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران و عوامل اورژانس در محل حادثه مشخص شد، موتورسیکلت مذکور واژگون شده که متأسفانه در اثر این حادثه راکب ۱۲ ساله موتورسیکلت به دلیل شدت جراحات به مراکز درمانی، انتقال و در بیمارستان امام رضا (ع) فوت کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان میانه بیان کرد: افراد در هنگام رانندگی با این وسیله نقلیه از کلاه ایمنی استفاده کرده و از هرگونه حرکات خطر آفرین و تخطی از سرعت مطمئنه نیز در سطح معابر درون شهری وبرون شهری که بی تردید خطرات جبران ناپذیری را برای آنان و دیگر افراد جامعه در پی خواهد داشت، خودداری کنند؛ در مواردی، به علت عدم رعایت اصول ایمنی و بد استفاده کردن از آن، نه تنها کمکی به انجام امور نمی‌کند بلکه سوانح ناگواری را در پی دارد که در موارد بسیاری موجب فوت و صدمات و معلولیت‌های دائمی نیز می‌شود.

 

 

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها