دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت در چاراویماق

فرمانده انتظامی شهرستان چاراویماق از دستگیری قاتل فراری در کمتر از یک ساعت خبر داد.

دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت در چاراویماق

سرهنگ فرامرز بابایاری در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در یکی از روستاهای تابعه، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های به عمل آمده و اقدامات خاص پلیسی و اشراف اطلاعاتی قاتل در کمتر یک ساعت شناسایی که پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در حین فرار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی چاراویماق با اشاره به اینکه متهم انگیزه ارتکابی را اختلاف ملکی و خانوادگی عنوان داشت، خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

یک فوتی و یک مصدوم در سانحه رانندگی در شهرستان بناب

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: واژگونی سمند در محور عجب شیر به بناب یک فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت.

وحید شادی نیا ادامه داد: این حادثه که صبح امروز شنبه روی داد زن ۴۵ ساله براثر شدت جراحات وارده جان باخت و یک مصدوم بصورت سرپایی درمان شد.

دستگیری سارق حین سرقت از منزل در تبریز

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیری سارق منزل و کشف هفت فقره سرقت خانه‌های ویلایی به ارزش بیش از هفت میلیارد ریال در تبریز خبر داد.

سرهنگ محمدتقی سلطانی در تشریح این خبر، گفت : در پی افزایش سرقت منزل در تبریز، پلیس آگاهی استان با تشدید اقدامات مقابله‌ای مبارزه با سرقت و تشکیل اکیپ‌های ویژه با بکارگیری نیروهای متخصص و زبده پلیس آگاهی استان در جهت ردگیری و شناسایی سارق اقدام کرد و طی عملیات غافلگیرانه پلیس، سارق منزل در حین سرقت دستگیر و جهت انجام تحقیقات اولیه به مقر آگاهی دلالت شد.

این مقام انتظامی افزود: در این رابطه یک نفر مالخر نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی اموال مسروقه با ارزش بیش از هفت میلیارد ریال کشف شد که پس از احراز هویت و شناسایی طی صورتجلسه به مالباختگان تحویل شد.

وی تشریح کرد: با انجام تحقیقات جامع و فنی  مشخص شد متهمان تعداد هفت فقره سرقت منزل با شگرد دیوار روی انجام داده‌اند که ضمن شناسایی و کشف اموال توسط ماموران، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و متهمان جهت رسیدگی تحویل مراجع قضایی شدند.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    این چاقوهای خون چکان که منتشر می کنید وحشتناکه

  • ناشناس
    0

    دم مأمورا گرم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها