مسمومیت‌های مصرف مشروبات الکلی در رباط‌کریم به ۴١ نفر رسید

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم از مسمومیت‌ ۴۱ نفر ناشی از مصرف مشروبات الکلی از ابتدای تیر ماه 1402 در شهرستان رباط‌کریم خبر داد.

مسمومیت‌های مصرف مشروبات الکلی در رباط‌کریم به ۴١ نفر رسید

محمد یوسفوند، در رباط‌کریم در خصوص آخرین وضعیت مسمومیت‌های ناشی از مصرف مشروبات الکلی اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌هایی که از مسؤولان بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) رباط‌کریم واصل شده، تعداد کل مسمومیت‌های ناشی از مصرف مشروبات الکلی در این شهرستان تا امروز به ۴١ نفر رسیده است.

وی با اشاره به اینکه 22 نفر هفته گذشته دچار مسمومیت شده بودند گفت: متاسفانه تعداد مسمومیت‌های ناشی از مصرف مشروبات الکلی افزایش یافته و تا امروز به ۴۱ نفر رسیده و از این تعداد، ۶ نفر فوت و یک نفر نابینا شده و یک نفر حالش وخیم و در «آی سی یو» بستری است. 

دادستان شهرستان رباط‌کریم با بیان اینکه روز گذشته یک دکه توزیع مشروبات الکلی در پرند پلمب و یک نفر در این رابطه دستگیر شد، افزود: به این ترتیب در تیر ماه ۱۴۰۲ تا به امروز تعداد دستگیری ها به ۵ نفر و تعداد پلمب ها نیز به ۶ مورد رسید.

یوسفوند در بخش دیگری از سخنان خود از مسمومان و خانواده‌های آنان خواست با مسؤولان همکاری کنند تا  مراکز تهیه و توزیع مشروبات که موجب خسارات زیاد جانی و مالی برای مردم شده است شناسایی شود همچنین از اصحاب رسانه هم خواست در خبررسانی و گمانه‌زنی‌ها عجله نکنند و اجازه دهند تا تحقیقات لازم صورت بگیرد.

وی در پایان به خانواده‌ها توصیه کرد مراقب سلامتی خود و فرزندانشان باشند و از مصرف مشروبات الکلی خودداری کنند و همشهریان هم اگر اطلاعی از محل تهیه و توزیع مشروبات الکلی دارند به نهادهای انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی اعلام کنند تا برخورد لازم صورت گیرد.

لازم به ذکر است، دادستان رباط‌کریم پنجم تیرماه ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس تعداد مسمومان را ۲۲ نفر، تعداد فوت شدگان را ۶ نفر، تعداد دستگیری ها را ۴ نفر و تعداد پلمب ها را ۵ مورد اعلام کرده بود که امروز تعداد مسمومان به ۴۱ نفر، تعداد دستگیری ها به ۵ نفر و تعداد پلمب ها به ۶ مورد افزایش یافته است. 

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    خداراشکر مسولین ادعامیکنند 95 درصد مردم با نظام اسلامیند حالا مخالفین که اهل مشروب نیستند واوناییکه مسموم نشدند را اضافه کنید ببینید چه خبره .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      ماموران اگه از اونجایکه چه مشروب چه موادمیگیره وقتی پلمپ کنه همه چی درست میشه نه اینکه در این هیئت هر کثافت کاری میکنن کاری ندارن/قزلحصارمهدی آباد انتهای خ امام خمینی پشت خ15 خرداد پنجشنبه شبها

  • رابی
    0

    یک وقت خدایی نکرده فکر نکنید که این مسمومیت ها مثل حملات شیمیایی به مدارس سریالی و سازماندهی شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها