اجاره دادن کودک به دزد توسط مادر بی عاطفه

زن جوان که فرزند خردسال خود را به یک سارق اجاره می داد بازداشت شد.

اجاره دادن کودک به دزد توسط مادر بی عاطفه

مدتی قبل شناسایی مالخرها با دستور سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

بنابر این یکی از این مالخرها در منطقه هرندی شناسایی شده و مراودات او تحت نظر قرار داده شد که منجر به انهدام باند گوشی قاپی شده و سپس راز زن جوانی که فرزند خود را به عنوان پوشش به سارقان اجاره می داد شناسایی و بازداشت شد.

رسیدگی به این پرونده از مدتی قبل با دستگیری مالخر در دستور کار بازپرس شعبه دهم دادسرای ناحیه 34 ویژه سرقت قرار گرفت.

زمانی که این مالخر تحت نظر قرار گرفت، مشخص شد که او با سارق 19 ساله ای در ارتباط است که این فرد چند بار موقع تحویل گوشی های سرقتی در حالی به منزل این مالخر مراجعه کرده بود که یک کودک ترک موتور او نشسته بود.

با توجه به حساسیت موضوع دستور بررسی موضوع داده شد و بعد از دستگیری سارق و مالخر مشخص شد که سارق 19 ساله این کودک را از مادرش اجاره کرده و همراه خود برای تحویل گوشی های سرقتی به مالخر می برد تا حضور کودک سبب شود در طول مسیر ماموران گشت پلیس به این سارق مظنون نشوند.

در حالی که دیگر اعضای باند سرقت شناسایی و دستگیر شدند، تحقیقات برای مشخص شدن تعداد سرقت های آنها آغاز شد و شناسایی شاکیان در دستور کار قرار گرفت.

دروغ بزرگ مادر بی عاطفه

در همین حال مادر کودک به اتهام مشارکت در سرقت از طریق اجاره دادن کودک خردسال خود بازداشت شد اما در بازجویی ها اتهام خود را انکار کرد و گفت:«سارق همسر من است.

مدتی قبل من از شوهر اولم که پدر فرزندم است جدا شده ام و با این جوان ازدواج کردم.او گاهی اوقات پسر خردسالم را با خود به گردش می برد و من این را به حساب علاقه او به فرزندم می گذاشتم اما نمی دانستم که او سرقت می کند و از فرزندم به عنوان پوشش استفاده می کند.»

در ادامه بازجویی از متهمان این باند سرقت، سارق 19 ساله و دیگر اعضای این باند ارتباط زوجین بین مادر کودک و متهم 19 ساله را نفی کرده و اظهار داشتند که او فرزندش را اجاره می داد.

به این ترتیب رسیدگی به اتهام این زن و دیگر اعضای باند گوشی قاپی در دستور کار بازپرس شعبه دهم دادسرای ویژه سرقت قرار دارد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    0

    اختلاس دزدی نیست پس اختلاس چیست ؟بالاکشیدن مال کلان وباکلاس ازبین المال(مالی که به هر نحوی به همه مردم تعلق دارد) را اختلاس می گویند که بعد ازافشاشدن اصل پول را برمیگردانند ومجازات افراد اختلاس گرکاملا پنهان است چون جامعه تحمل شنیدنش را ندارد

  • ناشناس
    0

    چگونه می‌شود وقتی در موقعیت کسی قرار نداشته باشیم درباره رفتارش قضاوت کنیم؟؟؟

  • ناشناس
    2

    اگر صیغه موقت در کشور ما شرعی و قانونی نبود کسی جرأت نمی کرد خودش را بدون داشتن عقدنامه رسمی ازدواج دائم همسر شخص دیگری معرفی کند! هر چی فساد اخلاقی است از این صیغه موقت است!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      صیغه موقت همان هوسرانی دایمی است که تنها کلاه مشروعیت بر رویش گذاشته اند.....
      لعنت بر رواج دهندگانش.....

  • ناشناس
    0

    به مسولان باید گفت به کجا چنین شتابان مملکت میبرید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها