قتل خونین مرد جوان به دست پسر 21 ساله در شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان فسا از دستگیری جوان 21 ساله‌ای خبر داد که سحرگاه روز سه شنبه هفته گذشته، مرد 38 ساله را با سلاح سرد به قتل رسانده بود.

قتل خونین مرد جوان به دست پسر 21 ساله در شیراز

سرهنگ محمدهاشم قسام در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی گزارش اورژانس بیمارستان به مرکز فوریتهای پلیس مبنی بر پذیرش فردی مجروح با  سلاح سرد  ، بلافاصله مامورین انتظامی جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه مجروح به علت شدت جراحات در بیمارستان فوت کرده است، ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد متوفی که 38ساله بود، با جوانی 21 ساله اختلاف شخصی داشته و توسط وی با اسلحه سرد، مجروح و به  قتل  می رسد. 

سرهنگ قسام از تشکیل اکیپ پلیس جهت شناسایی مخفیگاه و  دستگیری  متهم به قتل اشاره کرد و افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات تخصصی و فنی موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی و کمتر از 48 ساعت پس از قتل، وی را در بخش شیبکوه دستگیر و به دادسرا تحویل نمایند.

سرهنگ قسام خاطر نشان کرد: فاصله گرفتن از سبک زندگی ایرانی-اسلامی و ترویج فرهنگ بیگانه از طریق فضای مجازی، ماهواره و ...، تبعات منفی و تاسف باری نظیر این قتل را در پی خواهد داشت.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    5

    شاید مسئله ناموسی بوده
    .

  • ناشناس
    3

    همه چیز را به ایرانی اسلامی، گره نزنید، اتفاقا این سبک زندگی و کشور داری که حالمان در پیش گرفته اند، ایران را ویران و همه را دیوانه و عصبی کرده اند، به نظر شما اکه مردم ایران یک زندکی ابرومند و شرافتمندانه ای حداقل مثل کشورهای جنوب خلیخ فارس داشته بودنو، 90درصد از این جرم وجنایت ها کم نمی شد؟؟؟؟، اقای پلیس، جرات نداری علت این مصیبتها را بگویی، دیگه نمک رو زخم مردم نپاش و به شعور مردم توهین نکن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اکه مردم ایران یک زندکی ابرومند و شرافتمندانه ای حداقل مثل کشورهای جنوب خلیخ فارس داشته بودنو؟

      تو دیگه این وسط چی میگی؟ حرف حسابت چیه؟ مردم کشورهای جنوب خلیج فارس دیوانه و روانپریش نیستند که نیم‌قرن شعار مرگ بر کل دنیا بدهند و تمام هست‌ونیست و منابع کشورشان را برای شرارت و فتنه‌گری و نابودی این کشور و اون کشور صرف کنند. شما چه کار به مردم اون کشورها داری؟ شما برو خودت رو با برادرهای بیابونی افغانیت مقایسه کن چون اونا هم‌زبان و هم‌فرهنگت هستند. تو را به مردم جنوب خلیج فارس چه کار؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها