عامل ضرب و شتم مامور اجرائیات شهرداری سیرجان دستگیر شد

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان از دستگیری عامل ضرب و شتم مامور اجرائیات شهرداری سیرجان، بلافاصله پس از ارتکاب جرم خبر داد.

عامل ضرب و شتم مامور اجرائیات شهرداری سیرجان دستگیر شد

سرهنگ داراب قنبری گفت: در پی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم مامور اجرائیات شهرداری در حین انجام وظیفه، اقدامات پلیسی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ پس از تماس ماموران اجراییات در محل مورد نظر مراجعه و عامل این اقدام را بلافاصله پس از ارتکاب جرم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی کردند.

 

شهردار منطقه یک سیرجان گفت: مامور رفع سد معبر شهرداری سیرجان در حین انجام وظیفه در یکی از معابر اصلی سطح شهر پس از اخطار قانونی به فروشنده، مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفت و از ناحیه چشم به شدت مجروح شد.

سید سجاد مصلایی افزود: در پی اجرای رفع سدمعبر در مناطق و معابر عمومی سطح شهر، پس از آنکه عامل جمع آوری سدمعبر طبق قانون تقاضای جمع‌ کردن بساط کالاهای یک دست‌فروش را می‌کند، متاسفانه فروشنده با مامور سدمعبر شهرداری برخورد فیزیکی کرده و او را مورد ضرب و شتم شدید قرار می‌دهد که در پی آن مامور شهرداری از ناحیه چشم به شدت مجروح و راهی بیمارستان شده و در پی آن پنج ساعت در اتاق عمل تحت درمان و جراحی قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: به لحاظ قانونی ضرب و شتم عملی مجرمانه بوده و مرتکبین این عمل مستوجب مجازات هستند، معابر عمومی متعلق به عموم شهروندان است و کسی حق ندارد در هیچ شرایطی این معابر را انتفاع شخصی کرده و آن را مسدود کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • م
    0

    اگع جیگرش رو دارین برین جلوی اختلاسهای میلیاردی رو بگیرین که سدمعبر سفره های مردم شده اند...زورتان به چند تا دست فروش فلاکت زده رسیده؟؟؟؟؟؟؟خوب کاری کرد زدش

  • ناشناس
    0

    جانشو گرفته پدر سوخته های ارازل و اوباش شهرداری

  • ناشناس
    0

    ازبس شهرداریچیا پدر سوخته هستن یه سریشون

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها