پلمب یک باغ تالار مختلط و دستگیری پزشک قلابی در اسلامشهر

پلمب یک باغ تالار که جشن های مختلط در آن برگزار می شد و دستگیری پزشکی قلابی از مهمترین خبرهای پلیس اسلامشهر طی ۲۴ ساعت گذشته است.

پلمب یک باغ تالار مختلط و دستگیری پزشک قلابی در اسلامشهر

سرهنگ محمدرضا علیزاده فرمانده انتظامی این شهرستان اظهار داشت: برابر اخبار واصله مبنی بر طبابت غیرقانونی فردی به هویت ابراهیم عابدینی (فاقد مدرک پزشکی)، مراتب در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بازدید مشترک صورت گرفته با کارشناسان اداره بهداشت شهرستان اسلامشهر و با توجه به حضور ۲۵ نفر مراجعه کننده در مطب، مراتب به اطلاع مقام قضایی رسید.

به گفته علیزاده، در بازرسی از محل تعدادی نسخه جعلی، مهر جعلی با نام دکتر "محمدعلی وفایی" و همچنین پروانه طبابت متعلق به فردی با نام دکتر "محدثه مهرپرور" که در استعلام صورت گرفته هم اکنون در استان اصفهان مطب دارند، کشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان کرد: از این رو واحد صنفی مذکور درجا پلمب، نامبرده دستگیر و برای طی مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در خبری دیگر هم اعلام کرد: در اجرای طرح نظارت بر عملکرد واحد های باغ تالار، عوامل پلیس اماکن عمومی با یک مورد مراسم عروسی مختلط در احمد آباد مستوفی مواجه شدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضایی واحد صنفی مورد نظر پلمپ و صاحب تالار به همراه پرونده متشکله برای طی مراحل قانونی به دادگاه معرفی شد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها