رگ زنی در لایو اینستاگرامی

پسر جوان که از شهرستان به تهران آمده بود در یک مهمانپذیر به زندگی‌اش پایان داد و فیلم آن را در اینستاگرام منتشر کرد.

رگ زنی در لایو اینستاگرامی

ساعت ۱۱ صبح دوشنبه بیست‌و‌نهم خرداد، یکی از ماموران کلانتری رازی با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از مرگ مشکوک مردی ۲۱ ساله در یک مهمانپذیر در جنوب شهر تهران خبر داد.

با دستور قضایی تیم جنایی پلیس آگاهی به آنجا اعزام شدند و با ورود به مهمانپذیر، جسد را در یکی از اتاق‌ها یافتند. ضربه تیغ کاتر به گردن باعث شده بود فوت کند و بیش از ۱۰ ساعت از مرگ او می‌گذشت.

در جریان این تحقیقات یکی از مسئولان مهمانپذیر گفت‌: شب قبل این مرد ۲۱ ساله که اهل کرمانشاه بود به مهمانپذیرمان آمد و اتاقی اجاره کرد و گفت شب می‌ماند و روز بعد ۱۰ صبح کلید را تحویل می‌دهد.

ساعت ۱۰ صبح دوشنبه از او خبری نشد‌. با مشکوک شدن به ماجرا به پلیس و آتش‌نشانی اطلاع دادیم که آنها آمدند. آتش‌نشان‌ها قفل در اتاق را شکستند و وارد شدند. بعد از ورودمان با جسد او در حالی که کاتری کنارش افتاده بود رو‌به‌رو شدیم. ماموران مدارک و وسایل این مسافر مرد را بررسی کردند و گوشی او را یافتند.

وقتی آن را بررسی کردند متوجه شدند زنی با وی در تماس مداوم بوده. با او حرف زدند و پی بردند دختر مورد علاقه اوست و مرد جوان شب گذشته از صحنه خودکشی خود لایو اینستاگرامی منتشر کرده است.

با توجه به این اظهارات ماموران گوشی تلفن همراه مرد فوت شده را بازبینی کردند و متوجه شدند ماجرا صحت دارد و او آخر شب یکشنبه صحنه رگ‌زنی خود را به صورت زنده در اینستاگرامش منتشر کرده بود. 

​​​​​​​محمدمهدی براعه، بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت: قرار شد بعد از ادامه تحقیقات و هماهنگی لازم جسد تحویل خانواده‌اش شود.

منبع: جام جم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    خوب خدایش بیامرزاد همیشه پای یک زن درمیان هست

  • کدخدا
    0

    مردم تا لحظه آخر زندگیش اینستاگرامو ول نمیکنن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها