سارق حرفه‌ای همدستش را رها کرد

سارق حرفه‌ای وقتی دید همدستش از ناحیه پا هدف گلوله پلیس قرار گرفته او را در صحنه تعقیب و گریز رها کرد و گریخت.

سارق حرفه‌ای همدستش را رها کرد

سرهنگ محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: بامداد 26 خرداد ماه تیم عملیات کلانتری 139 مرزداران در حال گشت زنی در محدوده خیابان سپهر تهران بودند و به 2 موتورسوار که خودروهای عبوری را زاغ زنی می‌کردند مشکوک شدند.

وی گفت: متهمان در همین حین به سمت خودرویی که در کنار خیابان متوقف و راننده آن در داخل خودرو حضور داشت مراجعه و با تهدید سلاح سرد، تلفن همراه وی را سرقت و قصد فرار از صحنه جرم را داشتند که با گشت انتظامی پلیس مواجه می‌شوند.

این مقام انتظامی به تمرد متهمان از فرمان‌های پلیسی و مصدوم کردن مأمور پلیس اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و کنترل محورهای خروجی منطقه، سارقان توسط تیم کمکی گشت انتظامی شناسایی می‌شوند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران به عدم توجه متهمان به دستورهای پلیسی اشاره کرد و گفت: مأموران برای مهار موتورسوارن چند تیر هوایی شلیک کردند ولی متهمان همچنان به فرار خود ادامه دادند تا اینکه پای سارقان هدف گلوله پلیس قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: راکب موتورسیکلت که متوجه مصدوم شدن همدست خود شده بود با گرفتن تلفن همراه مسروقه، وی را به همراه سلاح سرد رها و بسرعت از محل متواری می‌شود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ترک نشین 21 ساله در محل دستگیر و برای دریافت خدمات درمانی به نزدیک‌ترین بیمارستان منتقل شد گفت: دستگیری همدست متواری متهم در دستور کار کلانتری 139 مرزداران قرار دارد. به گفته این مقام انتظامی کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها