شلیک های خونین مرد جوان در ملارد

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری فرد شروری که با تیراندازی به سمت یکی از شهروندان در روستای "بیدگنه" ملارد باعث ایجاد رعب و وحشت و مجروحیت یک نفر شده بود، خبر داد.

شلیک های خونین مرد جوان در ملارد

سرهنگ منصور خدایی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام یک مورد  تیراندازی  در روستای بیدگنه شهرستان ملارد، که منجر به مجروحیت یک شهروند شده و عامل آن متواری شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد افزود: اقدامات تخصصی و ویژه پلیس برای  دستگیری متهم متواری  آغاز شد که در نهایت با اقدامات پلیسی، محل اختفای متهم در شهرستان فردیس مورد شناسائی قرار گرفت که با هماهنگی مقام قضائی و پلیس شهرستان فردیس، عامل تیراندازی در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش 2 قبضه سلاح کلت کمری به همراه 60 عدد فشنگ و نیز 10 عدد فشنگ کلاشینکف به همراه 3 تیغه خشاب و 5 تیغه قمه و چاقو کشف شد.

سرهنگ خدایی با اشاره به اعتراف صریح متهم دستگیر شده به جرم ارتکابی خود تصریح کرد: خط قرمز پلیس، امنیت مردم است و هر کسی به هر نوعی، امنیت و احساس امنیت مردم را خدشه کار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبرو خواهد شد و پلیس هرگز اجازه جولان به ناامن کنندگان را نخواهد داد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها