کمین مرد شیطان صفت برای دختربچه جنوبی / پلیس مانع قتل ناموسی شد

رئیس پلیس فتا خوزستان از دستگیری شیادی که با استفاده از فضای مجازی اقدام به اغفال دختر بچه ای کرده بود و قصد داشت از او سؤاستفاده کند، خبر داد.

کمین مرد شیطان صفت برای دختربچه جنوبی / پلیس مانع قتل ناموسی شد

سرهنگ کارآگاه علی حسینی رئیس پلیس فتا استان خوزستان در تشریح این خبر عنوان داشت: طی مراجعه نزدیکان دختربچه ای به این پلیس مبنی بر  اغفال دختر ایشان توسط فردی شرور ، عنوان داشتند این شخص با استفاده از عکس های خصوصی که از وی بدست آورده، اقدام به تهدید و قصد سوء استفاده و ملاقات خصوصی با وی را دارد که این موضوع منجر به هتک حیثیت خانواده و بر هم زدن آرامش آنان شده است.

​وی افزود: بخاطر اهمیت موضوع و احتمال وقوع  قتل های ناموسی  و  درگیری دسته جمعی  ، موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی و جمع آوری ادله دیجیتال در کمتر از چند ساعت موفق به شناسایی فرد شرور شده و در یک عملیات پلیسی ضمن هماهنگی با مقام قضایی، در یکی از شهرهای استان دستگیر و به همراه پرونده تکمیلی به دادسرا معرفی گردید.

رئیس پلیس فتا استان خوزستان به خانواده ها توصیه کرد: خانواده های محترم مراقب فعالیت کودکان و نوجوانان خود در فضای سایبری باشند و ضمن آموزش به نوجوانان، از آنان بخواهند که به هیچ وجه تصاویر خصوصی خود را در فضای مجازی برای افراد ناشناس ارسال ننمایند.

این مقام مسئول به مجرمین سایبری نیز هشدار داد که حیثیت و آبروی شهروندان خط قرمز پلیس فتا بوده و با هرگونه هنجار شکنی در این زمینه به شدت برخورد خواهد شد.

سرهنگ حسینی در پایان یادآور شد: کاربران در صورت برخورد با هر گونه موارد مجرمانه در فضای مجازی، می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و یا با شماره 096380 با کارشناسان پلیس در ارتباط باشند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها