دستگیری سرکرده باند سارقان مسلح در ایرانشهر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری سرکرده باند سارقان مسلح و پنج نفر از عوامل اصلی سرقت های مسلحانه در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

دستگیری سرکرده باند سارقان مسلح در ایرانشهر

سردار  دوستعلی جلیلیان گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه منزل، خودرو ، موتورسیکلت و گوشی تلفن همراه در ایرانشهر، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی و فنی و با بهره گیری از شیوه های خاص پلیسی موفق شدند سرکرده اصلی باند سارقان مسلح و 5 نفر از همدستانش که همگی به صورت مسلحانه اقدام به سرقت می کردند را شناسایی کنند.

 وی افزود: با تحقیقات میدانی و انجام کار اطلاعاتی، مخفیگاه سارقان شناسایی و پس از رصد و پایش لحظه به لحظه ای اقدامات اعضای این باند، در نهایت سرکرده اصلی و 5 نفر از همدستانش در یک عملیات پیچیده و غافلگیرانه پلیسی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

 فرمانده انتظامی استان در ادامه گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان مسلح 3 قبضه سلاح کلاش ، 2 قبضه سلاح کلت کمری ، 8 تیغه خشاب و 111 عدد فشنگ جنگی کشف و در بازجویی های اولیه به 20  فقره سرقت مسلحانه منزل، خودرو ، موتورسیکلت و گوشی تلفن همراه اعتراف که تحقیقات تکمیلی پلیس همچنان ادامه دارد. 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • شهروند
    0

    متاسفانه شب ها ايرانشهر امنیت ندارد می ترسد انسان شب از خانه بیرون برود حتی بخاطر موبایل ساده اسلحه می کشند و می کشند هرسارق درخواست بدهید یا کشته خواهش میکنم اين پيام به وزیر کشور و رئیس نیروی انتظامی برسانید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها