رهایی نوجوان ۱۴ ساله از چنگ آدم ربایان/ ویدئو

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از رهایی گروگان 14 ساله از چنگ آدم ربایان در تهران و دستگیری 3 گروگانگیر از اتباع کشور همسایه خبر داد.

رهایی نوجوان ۱۴ ساله از چنگ آدم ربایان/ ویدئو

سرهنگ محمد گودرزی افزود: در پی ربایش نوجوانی 14 ساله ( دختر ) در راه مدرسه در شرق تهران بلافاصله تیم های پلیس وارد عمل شدند و مشخص شد سه مرد از اتباع کشور همسایه دختری را ربوده و به سرعت از محل متواری شده اند و رباینده ها طی تماسی با خانواده دختر درخواست 20 عدد سکه تمام برای آزادی دختر کردند.

وی گفت: با اعلام مشخصات دختر نوجوان به سایر واحد ها، سرانجام ماموران کلانتری 208 پایانه جنوب به سه نفر مرد ویک دختر که قصد عزیمت به بم را داشتند مشکوک شده و برای بررسی بیشتر به متهمان مراجعه کردند که متهمان با رویت ماموران قصد پنهان کردن هویت دختر نوجوان را داشتند که پلیس با درایت ، دختر ربوده شده را شناسایی و موفق شدند وی را صحیح و سالم از چنگال آدم ربایان آزاد نمایند و عامل اصلی و 2 نفر همدست وی رانیز دستگیر کنند.

سرهنگ گودرزی گفت: متهمان 18 تا 30 ساله در همان بازجویی های اولیه لب به اعتراف گشودند و به آدم ربایی با همدستی یکدیگر اعتراف کردند.

حجم ویدیو: 18.60M | مدت زمان ویدیو: 00:00:41 | دانلود ویدیو
منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    1

    کی قراره این افغانی هارو بندازید بیرون . اخه مسئولین شماها غیرت ندارید . ناموس ندارید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • مسول
      0

      نخیراقا هیچی نداریم

  • ناشناس
    0

    خاک تو سر این مسئولین بیغیرت ما بکنند که به اندازه یک خروس غیرت ندارند وگرنه این افاغنه را با لگد مینداختند بیرون ازین مملکت

  • 🐜
    0

    واویلا حکومت عاشق چیه اتباع افغان وپاکستانی شده است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها