دخترجوان بخاطر موتور پسر مورد علاقه اش طلاهای مادرش را دزدید

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق منزلی در کمتر از 8ساعت، خبر داد و گفت: متهم در تحقیقات اولیه به 4فقره سرقت طلاجات از منازل خویشاوندان معترف شد.

دخترجوان بخاطر موتور پسر مورد علاقه اش طلاهای مادرش را دزدید

سرهنگ محمد قاسم طرهانی، گفت: در مورخه 12خرداد ماه سال جاری ساعت 8 خانواده ای به کلانتری 173 امین آباد مراجعه و اظهار داشت: حدود 80 گرم طلا از منزلشان به طور نامعلوم به  سرقت  رفته است که تقاضای شکایت و رسیدگی به پرونده را دارند.

وی افزود: تحقیقات پلیسی توسط عوامل عملیات کلانتری از همان لحظه آغاز شد که پس از بررسی صحنه ماموران هیچگونه تخریب قفل یا در یا عاملی باعث نفوذ به خانه شده باشد را مشاهده نکردند که همین موضوع باعث مشکوک شدن پلیس به افراد خانواده شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران تحقیقات تخصصی خود را ادامه دادند و مشخص شد در چند هفته گذشته یک خانم از بستگانشان به منزل مراجعه و چند مرتبه به اتاق ها تردد داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه ابراز داشت: ماموران پلیس پس از پی جوئی و وجود سرنخ های به دست آمده سارق را  پس از انجام هماهنگی های لازم، در کمتر از 10ساعت در منزل خود  دستگیر  و به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ طرهانی بیان کرد: بلافاصله تحقیقات از متهم آغاز و متهم جدا از سرقت طلا از منزل شاکی پرونده به 3 فقره سرقت طلا از دیگر منازل خویشاوندان اعتراف کرد و اظهار داشت، من هیچگونه مشکل مالی نداشته و فقط برای خرید موتورسیکلت و خودرو برای پسر مورد علاقه ام دست به این کار زدم و الان احساس ندامت و پشیمانی دارم.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: پس از دعوت دیگر مال باختگان به کلانتری و تشکیل پرونده متهم حسب دستور مقام محترم قضائی و بررسی بیشتر تحویل پلیس اگاهی  شهرستان ری  قرار گرفت.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    دنیا برعکس شده از این به بعد دختر باید برای پسر خرج کنه و جنتلمن بازی دربیاره 😂😂😁😁😀
    البته من اگه از پسری خوشم بیاد براش خرج می‌کنم واقعا میگم وای افسوس اون پسر خوشبخت هیچوقت پیدا نمیشه 😁😒😑😪😪😪

  • محسن
    0

    یعنی خاک ب سرت

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      خخخخ

  • جواد
    0

    خداوکیلی چه آدمای پیدا میشه...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها