کشف جسد زن جوان در قاسم آباد مشهد

کشف جسد زن جوانی در خیابان قاسم آباد مشهد، کاراگاهان جنایی را برای رازگشایی از قتل او به تکاپو انداخته است.

کشف جسد زن جوان در قاسم آباد مشهد

عصر چهارشنبه رهگذرانی که از خیابان امیدیه 37 در حوالی خیابان قاسم آباد مشهد عبور می‌کردند با جنازه زنی جوان روبه‌رو شدند.

جسد در گوشه ای از زمین خاکی که آنجا قرار دارد افتاده و از ناحیه سر دچار خونریزی شدیدی شده بود. در این شرایط با تماس شهروندان مشهدی، دقایقی بعد اولین گروه از ماموران پلیس خود را به محل حادثه رساندند و به حفظ صحنه جنایت پرداختند و در ادامه با حضور کارآگاهان جنایی تحقیقات کلید خورد.

یکی از شاهدان این صحنه که جنازه را از نزدیک دیده بود، گفت: اول همه فکر می‌کردند که چند تکه پارچه یا چند کیسه زباله در انتهای زمین خاکی افتاده است اما در ادامه معلوم شد چیزی که دیده ایم جنازه یک زن است. من جلو رفتم و آن را دیدم. سر و صورت زن خون آلود و معلوم بود که بخاطر ضرباتی که به سرش خورده جانش را از دست داده است.

هنوز هویت مقتول معلوم نبود و هیچ کس نمی‌دانست که او با چه انگیزه ای و توسط چه کسی به قتل رسیده است. با این حال شواهد به دست آمده حاکی از آن بود که او در محل دیگری به قتل رسیده و جنازه اش به آنجا منتقل شده است.

در این شرایط به دستور بازپرس جنایی مشهد جسد برای انجام بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و گروهی از کاراگاهان ماموریت یافتند تا درباره این جنایت مرموز تحقیق کنند.

منبع: حادثه 24
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • Y
    0

    چرا مشهد در از جرم‌وجنایت است

  • محمدایمان
    1

    خبر فوری با مشهد مقدس فکرکنم مشکل داری هروز دو سه تا خبر حوادث میذاری کاملا جهت دار داری تیتر میزنی

  • مهرعلی رحیمی
    0

    مشهدشهری است که با کشور افغاستان هم مرز است که بشتر قتلها افغانیها انجام میدهند چون مشهد محل سکونت افغانهاست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها