آزار شیطانی پسر 15 ساله به دست کارگر اخراجی

کارگر اخراجی که هنگام سرقت از یک کارگاه به نوجوانی ۱۵ ساله تجاوز کرده است محاکمه می‌شود.

آزار شیطانی پسر 15 ساله به دست کارگر اخراجی

رسیدگی به این پرونده از یک سال قبل با شکایت صاحب یک کارگاه صافکاری آغاز شد. او که به پلیس آگاهی تهران رفته بود گفت: من سال‌هاست یک کارگاه صافکاری دارم. سه کارگر در کارگاهم کار می‌کنند و شب‌ها هم همان‌جا می‌مانند. امروز صبح وقتی به کارگاه رفتم با صحنه عجیبی روبه‌رو شدم. دست و پای سه کارگرم با طناب بسته شده بود و کارگر 15 ساله‌ام حال خوبی نداشت. من وقتی دست و پای آنها را باز کردم متوجه شدم دو مرد شبانه به کارگاه آمده، دست و پای آنها را بسته و کارگر ۱۵ساله‌ام را آزار داده‌اند.

او ادامه داد: کارگر ۱۵ساله‌ام کیوان در این باره به من حرفی نزد؛ اما وقتی دوربین مداربسته کارگاه را بررسی کردم متوجه شدم یکی از مردان ناشناس پس از بستن دست و پای کارگرها و سرقت ۲۰۰ میلیون تومانی که در گاوصندوق کارگاه داشتم پسر ۱۵ساله را وحشیانه آزار داده است. من کارگر نوجوانم را به بیمارستان منتقل کردم و حالا تحت درمان قرار دارد. حالا آمده‌ام تا از دو دزد ناشناس شکایت کنم.

با شکایت صاحب کارگاه، ماموران به بررسی فیلم‌های دوربین مداربسته پرداختند و از پسر نوجوان و دو کارگر دیگر تحقیق کردند.

یکی از آنها گفت: ساعت نزدیک دو نیمه‌شب بود و ما خواب بودیم که یکباره متوجه شدیم دو مرد که صورت‌هایشان را پوشانده‌اند وارد کارگاه شدند. آنها چوب و چاقو در دست داشتند و با تهدید دست و پای ما را بستند و سراغ گاوصندوق رفتند. یکی از آنها موقع خروج سراغ کیوان رفت و او را آزاد داد و دوستش از آنها فیلم گرفت. صدای یکی از مردان مهاجم برایم آشنا بود و گمان می‌کنم قبلاً او را دیده بودم.

کیوان نیز گفت: من مردی را که آزارم داد می‌شناسم. او کارگر اخراجی همین کارگاه است؛ اما تهدیدم کرده اگر به کسی حرفی بزنم آبرویم را می‌برد.

ماموران در تحقیقات بعدی دریافتند یکی از مردان مهاجم به احتمال زیاد کارگر اخراجی کارگاه است. به این ترتیب مهران ۲۹ ساله که به‌تازگی از کارگاه اخراج شده بود ردیابی و بازداشت شد.

این متهم افغانستانی سعی داشت خودش را بی‌گناه جلوه دهد اما در مواجهه حضوری با پسر نوجوان جرمش را گردن گرفت.

او گفت: مدتی قبل برای کار به کارگاه صافکاری رفتم و یک هفته آنجا کار کردم اما صاحب‌کارم مرا اخراج کرد. چون می‌دانستم شب‌ها دو کارگر دیگر به همراه پسر ۱۵ساله آنجا می‌مانند و صاحب کارگاه نیز در گاوصندوق پول می‌گذارد، همراه دوستم شبانه به آنجا رفتیم. ما با تهدید چاقو دست و پای کارگرها را بستیم و از گاوصندوق ۲۰۰ حدود میلیون تومان پول برداشتیم.

متهم ادامه داد: موقع بازگشت وقتی چشمم به پسر ۱۵ساله افتاد وسوسه شیطانی سراغم آمد. من او را آزار دادم و دوستم از ما فیلم گرفت. ما تهدید کردیم اگر در این باره به کسی حرفی بزند یا از ما شکایت کنند فیلم را پخش می‌کنیم و آبرویش را می‌بریم.

با اعترافات پسر شیطان‌صفت، همدستش نیز ردیابی و بازداشت شد. پرونده آنها با صدور کیفرخواست به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به زودی به جرم آنها رسیدگی شود. این در حالی است که پسر ۱۵ساله برای عامل جنایت سیاه اعدام خواسته است.

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 21
  • ناشناس
    2

    خیلی درد بزرگیه که مسئولان کشور بدون هیچ شرایطی هر ننه من غریبی رو به کشور راه می دن !
    این بیگانگان علاوه بر اینکه از یارانه های پنهان که حق مردم خودمون هست و استفاده از منابع، مخصوصاً آب در این بحران کم آبی، تأثیرات مخربی هم روی فرهنگ مردم می گذارند ضمن اینکه فرصت های شغلی رو هم اشغال می کنند!
    ما مردم ایران خواهان اخراج این خارجی ها هستیم و راضی نیستیم از خودمون پایین تر و بدبخت تر وارد کشور بشوند که مشخص نیست حتی عقاید و افکار شون چیه ؟ حتی ممکنه یکسری از این افراد خارجی مثل بمب انتحاری باشند و فاجعه درست کنند !
    ما مردم خواهش می کنیم رسانه ها صدای ما باشند و این مطالبه ی با اهمیت رو از سوی مردم از مسئولان امر داشته باشند !

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      خدا لعنت کنه که ۴۴ ساله که اینها رو به نام مهمان تو این مملکت آوردن الان شدن صاحبخانه و خر جنایت و کثافتی دلشون بخواد انجام میدن و میرن خراب شده خودشون.اینها خودشون آزار دیده همونهایی کثیف خودشون هستند.

  • ناشناس
    2

    تبریک به حسین شریعت نداری.

  • مهدی
    2

    سلام این کارگرای افغانی واقعا برای کشور خطرناکند ، مرزها کنترل بشه و مجرمان اخراج شوند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      یک مشت میکروب زشت. حیوان وحشی گرگ را با سگ اشتباهی نگیرید. هنوز نمیدونید طالبان تروریست وسرباز نیابتی آمریکا هست. چرا تروریستها را به خانه هایتان راه می دهید. دلت برای گرگ میسوزه و میبریدش توی خونه.

  • ناشناس
    0

    خاک بر سر مسؤولین ذیربط ایرانی که اجازه می دهند کارگران غیرمجاز افغانی در این مملکت جولان داده و هر بلایی خواستند سر ایرانی جماعت بیاورند!

  • رابی
    0

    مملکت بی صاحب بی این میگن.هر روز شاهد زورگیری و تجاوز جنسی افعانی ها در کشور هستیم و مسئولین هیچ اقدامی در ساماندهی و نظارت بر آنها نمی کنند.

  • ناشناس
    0

    Doshman dar aasttine iran! Farda keh har va marji shavad sare hame raa miborand!

  • ناشناس
    0

    سالها پیش تعدادی از افاغنه مرا به داخل ساختمانی نیمه‌کاره کشاندند و به طرز فجیعی مورد تجاوز گروهی قرار دادند و زمانی که با تهدیدهای من مواجه شدند که می‌گفتم از آنها شکایت میکنم با خنده گفتند برو هر .. که دوست داری بخور. ایران مال ما است و ما به بالاها وصل هستیم و تا حالا خدمت عده زیادی امثال تو رسیده‌ایم و مطمئن باش که هیچ .. نمیتونی بخوری
    😔😢😓

  • ناشناس
    1

    بفرما اینم از مهاجر های کثیف افغانی دارن ایران رو به لجن میکشن. شما برو ببین توی کشور های دیگه حتی اروپایی مهاجرها جرات ندارند جم بخورن . اون وقت افغانی های کثیف همینطور دارن توی ایران جنایت میکنند تجاوز میکنند
    مسئولین بی غیرت این کشور هم که هیچ غلطی نمیکنند
    حالا خبر فوری این پیام رو که حقیقت محض هستش حذف میکنه

    نظرات شما -
    • 0

      مسئولین بی‌غیرت چرا کاری کنند؟ وظیفه اونها قتل و غارت و نابود کردن ایرانه و در ۵۷ اصلا برای انجام همین وظیفه سر کار آورده شدند

  • ناشناس
    1

    ما هم امیدواریم هم شلاق بخورد وهم به خاطر تجاور حتمٱ اعدام شود

  • ناشناس
    0

    پارسال نزدیک بود دختر خردسال من رو از دم در خونه ام بدزدد یک افغانی...
    خدا رحم کرد همسایه آمده فرار کرده
    اینقدر این رو مینویسم تا شاید به گوش کسی برسه
    انسان‌های بی‌فرهنگ زشتی‌ها رو ترویج می‌کنند این‌ها اگر خوب بودند در کشور خودشون با هم صلح و دوستی می‌کردند و مثل آدم زندگی می‌کردند

  • ناشناس
    0

    اگر اینا سالم بودند کشورشان را ترک نمی‌کردند ظالم ترین قومن به خودشان رحم نمی‌کنند

  • ایرانی
    1

    به چه زبونی ازتون درخواست کنیم ازعاجزانه بابا بسه ما افغانی نمی خوایم تو کشورمون باشه نونو میخورن نمکدون میشکنن خودمون به سختی زندگی می‌کنیم برن گم شن از این کار که با پسر بچه مون کردن بد تر هم هست هم می‌خورن هم میکنن هم اشغال کرن ایران عزیزمونو ما نمی خوایم ثواب کنیم کیو باید ببینیم ؟۴۰ سال بسه برید گم شین ۱۰۰ سالم که تو ایران باشین بازم افغانی هستین برین کشور خودتون

  • 1

    خا ک تو غیرت پدر خوانواده که بچشو ول کرده چسپیده به بچه همسایه این داستانا رو خوندم حالم بد شود چقد بی کسی سخته برا همه دل میسوزونه از لبنان کوفته تا سوریه عراق خلاصه از همه بیسوادا بد بخت بی چاره ها نوخبه هامون میرن جاشو میدن به افغانی ها برین از ایران دولت کاری نکنه مردوم خسته شدن ازتون خودتون برین به کشورتون

  • علی
    0

    حالا افغانیها که آزردند خاهشا سراغ خانواده مسولان برتد

  • ناشناس
    0

    سالها پیش

  • 0

    سالها پیش چندتا افغانی را توی تبریز جوانها گرفتن اونقدر زدند به حاله مرگ افتادند از تبریز فرار کردند همه توی اینترنت شروع کردند به دلسوزی که تبریزیها نژاد پرست هستند

  • ناشناس
    0

    با متجاوزین به عنف نباید مماشات کرد، بدون وقفه اعدم کنید، تا عبرتی برای امثال خودشون باشن

  • علی
    0

    خاک بر سر ما ایرانی که این خوار شدیم که افغانی به ایران تجاوز میکنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها