مرگ همزمان ۳ کارگر اردبیلی بر اثر سقوط به درون چاه

فرمانده انتظامی استان اردبیل از جان باختن سه کارگر دامداری در اردبیل به‌دلیل سقوط به درون چاه خبر داد.

مرگ همزمان ۳ کارگر اردبیلی بر اثر سقوط به درون چاه

سردار جواد تقوی گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر سقوط سه کارگر در چاه یک واحد دامداری در روستای «گیلانده» اردبیل، ماموران انتظامی بلافاصله به همراه نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد سه کارگر دامداری هنگام کار به طور ناگهانی به داخل چاه سقوط کرده و جان باخته‌اند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل اظهار کرد: جسد کارگران با تلاش نیرو‌های امدادی و همکاری پلیس از چاه خارج و برای بررسی و اقدامات قانونی به پزشکی قانونی اردبیل انتقال یافت.

سردار جواد تقوی خواستار توجه بیش از پیش کارگران به نکات ایمنی شد و گفت: کارگران قبل از انجام هر کاری، نکات ایمنی را به طور دقیق رعایت کنند تا هیچ گاه شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی نباشیم.

وی از کارفرمایان و پیمانکاران عمرانی و ساختمانی خواست ضمن رعایت مسائل ایمنی نسبت به تامین ایمنی محل فعالیت و کار کارگران برابر دستورالعمل‌های موجود اقدام کنند، تا از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری شود.

منبع: حادثه 24
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • محمد
    0

    سه کارگر همزمان داخل چاه افتادن و مردن چاهی که نیم متر یا نهایتا یک متر دهانه چاه باشه بکنار مگه بوه پنج ساله هستن مگه میشه؟!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      عوض اینکه یه فاتحه بخوانی خدا رحمت بگی زرت وپرت اصافی میزنی؟؟؟

  • ناشناس
    0

    ما هم باور کردیم که سه تایی باهم پریدن توی چاه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها