بازداشت قاتل جوان 19 ساله در هشترود

فرمانده انتظامی شهرستان هشترود از دستگیری عامل قتل جوان 19 ساله در صحنه جرم توسط ماموران آگاهی و کلانتری 11 خبر داد.

بازداشت قاتل جوان 19 ساله در هشترود

سرهنگ کلام الله ابراهیمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره  درگیری  منجر به  قتل  در شهر هشترود، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و  کلانتری 11 قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان هشترود افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد جوانی 19 ساله در اثر ضربه چاقو به دلیل شدت جراحات فوت کرده و با اشاره به کشف آلات قتاله (یک قبضه چاقو و یک دستگاه شوکر برقی) استفاده شده در قتل از متهم، تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های پلیس به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد.

سرهنگ ابراهیمی با بیان اینکه مزاحمت در فضای مجازی و کلیشه ای کردن و ادامه دادن باعث بروز حادثه و قتل شده است گفت: با حضور به موقع ماموران آگاهی قاتل در کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر و به بزه ارتکابی  خود اعتراف کرد.

این مقام انتظامی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان هشترود در پایان، با بیان این که شهروندان برای احقاق حق و مطالبات خود از دیگران بجای استفاده از خشونت و شیوه های غیر قانونی، به مراجع قضائی مراجعه کنند تا شاهد اینچنین اتفاقات ناگواری نباشیم گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و چنانچه  افرادی بخواهند امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیاندازند پلیس با جدیت با آنان برخورد قانونی خواهد کرد.

شهرستان هشترود یکی از شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی است.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    عوضش امنیت داریم باور ندارید از طالبان سوال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها