بازداشت جوان ۱۹ ساله در آمریکا به اتهام تلاش برای ربودن بایدن

یک جوان ۱۹ ساله در آمریکا به اتهام تلاش برای ربودن رئیس‌جمهور کشورش و آسیب زدن به او بازداشت شده است.

بازداشت جوان ۱۹ ساله در آمریکا به اتهام تلاش برای ربودن بایدن

رسانه‌های آمریکا گزارش داده‌اند مقام‌های مجری قانون در واشنگتن دی.سی می‌گویند اقدام فردی که روز دوشنبه با یک کامیون به حصارهای امنیتی نزدیک کاخ سفید کوبید عامدانه انجام شده است. 

طبق نوشته وبگاه «NPR»، تحقیقات اولیه پلیس نشان می‌دهد که فردی به نام «سایوارشیث کاندولا» در اقدامی عامدانه به تیرک‌های کنار میدان «لافایت» کوبید.

میدان لافایت حدود ۳۰ هزار متر با پارک رئیس‌جمهور در واشنگتن فاصله دارد اما ان پی ار نوشته این حادثه ساعت ۲۱:۴۰ دوشنبه حوالی خیابان شانزدهم این میدان که چند قدم با کاخ سفید فاصله دارد رخ داد. 

کاندولا توسط پلیس پارک دستگیر و به حمله با سلاح خطرناک، استفاده نادرست از وسیله نقلیه موتوری، تهدید به قتل/ربودن و آسیب زدن به رئیس‌جمهور، معاون رئیس‌جمهور یا اعضای خانواده و تخریب اموال دولت فدرال متهم شد. 

شبکه خبری ان.بی.سی نیوز نیز گزارش داد که فرد مظنون اظهارات تهدیدآمیزی علیه کاخ سفید مطرح کرده و یک پرچم نازی توسط مقام‌های مسئول در صحنه از او کشف و ضبط شده است. 

سخنگوی سرویس مخفی آمریکا که وظیفه محافظت از رئیس‌جمهور و خانواده او را به عهده دارد گفته که هیچ یک از کارکنان کاخ سفید در این حادثه مجروح نشده‌اند.

مسئولان آمریکایی هنوز از اظهارنظر درباره اینکه آیا بایدن هنگام وقوع این حادثه داخل کاخ سفید بوده یا خیر اظهارنظر نکرده‌اند.  

منبع: همشهری آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها