بازداشت 2 زورگیر خشن خیابان گاندی

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری 2 مرد که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می کردند، خبر داد و گفت: متهمان به 10 فقره زورگیری اعتراف کردند.

بازداشت 2 زورگیر خشن خیابان گاندی

سرهنگ کیومرث حسنوند در تشریح این خبر بیان داشت: بامداد 31 اردیبهشت ماه سال جاری عملیات کلانتری 103 گاندی در حال گشت زنی در محدوده خیابان مصدق تهران بودند که به یک موتورسیکلت دو ترک که افراد گذری از خیابان را زاغ زنی می کردند، مشکوک و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین به طرف پسری نوجوان حمله ور و از وی اقدام به  زورگیری  کرده که ماموران به سرعت برای  دستگیری  زورگیران وارد عمل شدند و متهمان به محض رویت خودروی گشت با موتورسیکلت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت های انتظامی، موتورسیکلت متهمان متوقف و هر 2 متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی های بیشتر از متهمان یک دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان 43 و 32 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 10 فقره  سرقت  مشابه با همکاری همدیگر معترف و اظهار داشتند پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته اند.

سرهنگ حسنوند در پایان با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت خاطرنشان کرد :شناسایی و دستگیری مالخر اموال مسروقه در دستور کارکلانتری 103 گاندی قرار گرفت.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها