بازداشت شرور خطرناک و همدستش در سمنان

فرمانده انتظامی شهرستان مهدیشهر از شناسایی و دستگیری از اراذل و اوباش که اقدام به چندین فقره زورگیری و تهدید و فحاشی از شهروندان کرده بودند، خبر داد.

بازداشت شرور خطرناک و همدستش در سمنان

سرهنگ عباس عرب اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره  زورگیری  و ایجاد مزاحمت توسط یکی از  اراذل و اوباش  در یکی از مناطق شهرستان مهدیشهر، بررسی موضوع جهت شناسایی و  دستگیری  متهم به صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

فرماندهی انتظامی مهدیشهر افزود: مأموران با تلاش های شبانه روزی و اقدامات هوشمندانه پلیسی متهم را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی به همراه همدستش در مخفیگاهشان به همراه مقادیری  مواد مخدر  ، یک قبضه تپانچه و تعدادی سلاح سرد کشف و دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان مهدیشهر تصریح کرد: متهم دستگیر شده که از اراذل و اوباش سطح یک و دارای سوابق متعدد شرارت ، درگیری و تهدید و فحاشی بود در تحقیقات اولیه به چندین فقره زورگیری در این شهرستان اعتراف که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

 سرهنگ عرب در پایان با تاکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است خاطر نشان کرد: برخورد پلیس با اخلالگران نظم و امنیت عمومی و متعرض به حقوق شهروندان ، قاطعانه و بدون مماشات خواهد بود و خوشبختانه به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان اقدامات موثر و خوبی در این خصوص انجام و همچنان ادامه خواهد داشت.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ترک
    1

    مردم اگر شغل داشته باشند مگر در جامعه شروری پیدا میشه وظیفه دولت است که نیازهای مردم را تامین کند همیشه نیاز باعث می‌شود انسان دست به هر کاری بزند

  • ناشناس
    0

    خدا چی آفریده در دنیا جهت خدمت به مردم جهت خدمت به جامعه مردم آزاری دزدی ماندن این افراد در دنیا برا چی هست حتی حیف زندان میرن چند نفر دیگر را خراب میکنن خدایا همه را به راه راست هدایت بفرما

  • 🐜
    0

    اینا اگه خطرناک بودن دکورصورتشون عوض نمی‌شد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها