دستگیری متهم کلاهبرداری ملکی ۲۰۰ میلیاردی در میاندوآب

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای با ۲ هزار میلیارد ریال کلاهبرداری در سطح شهرستان میاندوآب با همکاری پلیس آگاهی شهرستان یزد، خبر داد.

دستگیری متهم کلاهبرداری ملکی ۲۰۰ میلیاردی در میاندوآب

سردار رحیم جهانبخش گفت: با توجه به شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی اقدام به کلاهبرداری تحت عنوان پیش‌فروش آپارتمان در سطح شهرستان میاندوآب کرده است، رسیدگی به موضوع، در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه بیان کرد: با اشراف اطلاعاتی و با تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس، پس از هماهنگی قضائی، محل اختفاء متهم در شهرستان یزد شناسایی و با همکاری ماموران پلیس آگاهی این شهرستان، متهم طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: متهم در بازجویی‌های فنی و پلیسی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری و جعل امضا و اثر انگشت شکات و وکلای پرونده به مبلغ ۲ هزار میلیارد ریال اعتراف و پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

سردار جهانبخش خاطرنشان کرد: شهروندان به این نکته توجه داشته باشند که به‌ سادگی فریب وعده‌های پوچ و تبلیغات اغواکننده کلاهبرداران، رسیدساز‌های سایت‌های جعلی و پیام‌ها و آگهی‌های منتشرشده در کانال‌ها و گروه‌های فضای مجازی را نخورده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها