خواب وحشت 2 برادر برای دختران 8 تا 12 سال

2 برادر که با ایجاد اکانت جعلی در پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی اقدام به تهدید کودکان می‌کردند و اطلاعات شخصی آنان را در اختیار می‌گرفتند دستگیر شدند.

خواب وحشت 2 برادر برای دختران 8 تا 12 سال

سرهنگ سعید تجری، رئیس پلیس فتا استان گلستان گفت: چندی قبل تعدادی از خانواده‌ها به پلیس فتا استان مراجعه و اظهار کردند که فرد یا افرادی در یکی از پیام‌رسان‌ها اقدام به مزاحمت اینترنتی و تهدید کودکان‌شان کرده‌اند که با توجه به حساسیت‌ها و نگرانی والدین، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا استان قرار گرفت.
وی افزود: تیم‌های تخصصی پلیس فتا با اطلاعات و سرنخ‌هایی که والدین در اختیار آنها قرار دادند موفق به ردیابی محل اختفای این افراد شیطان صفت در یکی از استان‌های غربی کشور شدند که بلافاصله پس از هماهنگی با مرجع قضایی، تیم عملیاتی این پلیس عازم شهرستان مربوطه شد و در یک عملیات غافلگیرانه2 متهم اصلی را دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به پلیس فتا انتقال دادند.
سرهنگ تجری گفت: متهمان که 2 برادر بودند ضمن برقراری ارتباط دوستانه از طریق اکانت‌های جعلی، این کودکان را اغفال کرده و ضمن دریافت تصاویر شخصی‌شان، آنها را تهدید می‌کردند که منجر به آسیب‌های متعدد روحی و روانی برای این کودکان که اکثر سنین بین 8 تا 12 سال داشتند، شده است.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • رابی
    0

    اون پدر و مادر در مرحله اول مقصر هستند که اجازه فعالیت کودکانشان را در فضای مجازی داده اند.
    الحمدالله در مملکت اسلامی از بس بیمار جنسی ریخته است که به حیوانات نیز رحم نمی کنند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      قانون شل است.....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها