بازداشت 2 رمال میلیاردر در آذربایجان غربی

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: ۲ فرد که از طریق رمالی اقدام به ۴۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، توسط پلیس شهرستان خوی دستگیر شدند.

بازداشت 2 رمال میلیاردر در آذربایجان غربی

 سردار رحیم جهانبخش اظهار کرد: با توجه به شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر فعالیت زن و مردی در امر  رمالی  و فالگیری و ترویج خرافه گرایی در شهر خوی، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود: با فعال سازی منابع خبری و با تلاش‌های شبانه روزی ماموران و پس از هماهنگی قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه هر ۲ متهم پس از حضور در محل سکونت شان که معلوم شد هیچ گونه رابطه فامیلی با هم ندارند، دستگیر شدند.

سردار جهانبخش ادامه داد: در بازرسی از داخل منزل متهمان مقادیر زیادی طلاجات زنانه، سه قطعه شمش طلا، سکه طلا، مقادیری نقره جات به همراه یک جلد کتاب دعانویسی، تعدادی تراکت تبلیغاتی فال و تاروت، تعدادی فلش، سیم کارت، ساعت مچی زنانه و مردانه و کارت بانکی متعلق به متهمه و افراد دیگر و یک دستگاه دوربین فیلمبرداری کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری نامبردگان اضافه کرد: متهمان در بازجویی‌های انجام شده به چندین فقره  کلاهبرداری  از این طریق به مبلغ ۴۰ میلیارد ریال معترف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضابی شدند.

وی از شهروندان خواست به این نکته توجه داشته باشند که افراد رمال و فالگیر هیچ کمکی برای رفع مشکلات، بیماری‌ها و گرفتاری‌های آنها نکرده و هدف شان کسب درآمد از طریق فریب مردم بوده و چه بسا زمینه ساز مشکلات و گرفتاری‌های دیگری برای خانواده‌ها هستند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    1

    کلاهبرداری نیست، روشی برای پیشگویی آینده مردم هست.پس حلال اندر حلال میباشد.

  • ارید
    1

    هرگز علوم الهی قابل فروختن و مادیات نیستن و اولیا الله مثل بهجت قاضی بدون یک ریال مشکلات انسان ها رو حل میکردن

    نظرات شما -
    • شیخ حسن حاجی حسین
      0

      فقط خدابقیه خرافه وشیطان پرست هستند درخودایران چندین امامزاده هست نیت کن حاجت رواشدی نذرتو ادا کن انهایی که زنده هستند قدرت شفاعت خودشون روندارن تاچه برسد مردم کور والیل وناقص الجسم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها