مرگ قاتل فراری همسرکش جلوی دادسرای ورامین با شلیک پلیس

فرمانده انتظامی استان تهران از شناسایی محل اختفاء قاتل فراری و در پی آن درگیری مسلحانه پلیس با وی خبر داد.

مرگ قاتل فراری همسرکش جلوی دادسرای ورامین با شلیک پلیس

سردار القاصی مهر در تشریح این خبر گفت: فردی از اتباع افغانستان که در شهرستان های  ورامین  و پاکدشت در پی اختلاف خانوداگی با استفاده از سلاح گرم مرتکب  قتل  همسر و یکی از دوستان همسرش شده بود با تلاش شبانه روزی پلیس شناسایی و در یک درگیری متقابل با شلیک پلیس زمین گیر شد.

وی افزود: متهم پس از تغییر مکرر مکان اختفاء ، سرانجام در یکی از مناطق دور افتاده شهرستان پاکدشت خود را در محاصره پلیس می بیند که پس از دریافت اخطارهای پلیس مبنی بر تسلیم شدن نامبرده اقدام به  تیراندازی  به سمت مامورین می کند که پس از  درگیری  متقابل و شلیک پلیس پاکدشت زمین گیر و جان خود را از دست می دهد.

فرمانده انتظامی استان افزود: بررسی های پلیس حاکی از آن است که انگیزه قاتل در ارتکاب جرم کاملا خانوادگی بوده و در این رابطه پرونده متشکله به مراجع قضائی ارسال و تحقیقات پلیس نیز ادامه دارد.

گفتنی است اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    0

    پلیس وظیفه کشتن دارد ???????

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      این دیگه چه پررو شده که به پلیس شلیک کرده و شاید اگه نمی کشتنش اون اینها رو می کشته.

    • ناشناس
      1

      حتما باید توسط قاتلین و اراذل و اوباش مورد تعرض قرار بگیرید تا آنموقع وظیفه پلیس و حافظتان امنیت را درک کنید..برای عزیزان نیروی انتظامی از خدای متعال آرزوی سلامت و موفقیت مسئلت می نماییم.

    • حسن
      0

      نه فقط قاتلین وظیفه کشتن دارن

  • داریوش
    0

    اینها مستاجر ما بودن این زن بد کاره بود با خواهرش یک ماه می رفتند بعد کارشون تمام می شدن می آمدند شوهر رو که به جرم دعوایی خانوادگی که به زندان انداخته بودن در می آوردند و کارشون دوباره به هرزگی می افتاد شوهر بدبخت شکایت می کردن می انداختند به زندان شوهر خسته شده بود زنه یک شلیته ای بود کافر نبیند مسلمان نشنود مرده خیلی آدم خوبی بود و خیلی صبر می کرد دیگه به سیم آخر زد بنده خدا خدا زن بد کاره رو نسیب هیچ کس نکند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها