باند ۵ نفره سارقان حرفه‌ای در سقز بازداشت شدند

فرمانده انتظامی کردستان از بازداشت باند ۵ نفره سارقان حرفه‌ای در طرح مبارزه با سرقت در شهرستان‌های استان خبر داد.

باند ۵ نفره سارقان حرفه‌ای در سقز بازداشت شدند

سردار علی آزادی از بازداشت باند 5 نفره سارقان حرفه‌ای منازل و قطعات خودرو در طرح مبارزه با سرقت توسط پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: متهمان پس از طی تشکیل پرونده و مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شدند.

وی همچنین از بازداشت یک نفر سارق سابقه‌دار با اعتراف به 9 فقره سرقت سریالی در سنندج خبر داد و گفت: در پی اطلاع‌رسانی مردمی، این سارق با اشرافیت پلیس و در حین سرقت بازداشت و روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به کشف موتور سیکلت و بازداشت سارق حرفه‌ای شهرستان کامیاران تصریح کرد: سارقان در هیچ جایی در امان نخواهند بود و این طرح مقابله‌ای به صورت ویژه و قاطعانه در سطح استان ادامه خواهد داشت تا کسی نتواند خللی در آرامش شهروندانمان ایجاد کند.

وی همچنین از بازداشت یک نفر سوداگر مرگ و کشف محموله تریاک در شهرستان کامیاران خبر داد و افزود: در پی کسب اخبار واصله و کار اطلاعاتی و فنی مبنی بر انتقال مواد مخدر توسط شخصی به هویت معلوم از کرمانشاه به سمت کامیاران با یک دستگاه خودرو پژو پارس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان کامیاران قرار گرفت.

آزادی خاطر نشان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کامیاران در یک عملیات مشترک با مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، خودرو پژو پارس حامل مواد مخدر را در ورودی شهرستان کامیاران شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، متوقف کردند.

وی اعلام کرد: در بازرسی از این خودرو 4 کیلو و 500 گرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان بیان کرد: در این راستا یک نفر سوداگر مرگ بازداشت و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

آزادی با هشدار اینکه اقدامات مقابله‌ای با پدیده شوم مواد مخدر به صورت همه جانبه و قاطعانه اجرا می‌شود، یادآور شد: شهروندان هرگونه فعالیت غیر قانونی و موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام کنند.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها