زنی که فکر می کرد ربوده شده خودش را به بیرون از ماشین پرتاب کرد

زن جوان به تصور اینکه مرد مسافرکش قصد ربودنش را دارد، خودش را به بیرون از ماشین پرتاب کرد و مصدوم شد.

زنی که فکر می کرد ربوده شده خودش را به بیرون از ماشین پرتاب کرد

اواخر سال گذشته خودرویی در یکی از خیابان‌های غرب تهران با سرعت در حال حرکت بود که ناگهان زنی جوان در ماشین را باز کرد و خودش را به بیرون پرت کرد.

او که به‌شدت مصدوم شده بود به بیمارستان انتقال یافت و پس از مداوا، راهی اداره پلیس شد و گفت راننده خودرو‌یی که وی از آن بیرون پریده بود، قصد ربودن او را داشته است.

زن جوان توضیح داد: آن شب به‌عنوان مسافر سوار ماشینی شدم اما راننده تغییر مسیر داد و وقتی اعتراض کردم، گفت چون دیر وقت است می‌خواهد از مسیر میانبر برود.

فهمیدم قصد ربودن مرا دارد و به همین دلیل خودم را به بیرون از ماشین انداختم. راننده هم به سرعت فرار کرد و مردم مرا به بیمارستان انتقال دادند.

با این شکایت، مرد راننده شناسایی و دستگیر شد. او منکر آدم‌ربایی شد و گفت: زن جوان وقتی سوار ماشین من شد مضطرب بود. می‌گفت دیرش شده و گوشی موبایلش شارژ ندارد تا با خانواده‌اش تماس بگیرد. گوشی‌ام را دادم تا با خانواده‌اش تماس بگیرد و بعد  تصمیم گرفتم از مسیر دیگری بروم تا او را زودتر به مقصدش برسانم چون مسیر اصلی ترافیک داشت.

اما او گمان کرد که من قصد ربودنش را دارم و به همین دلیل خودش را به بیرون از ماشین پرتاب کرد.

با انجام بررسی‌های همه جانبه مشخص شد که گفته‌های مرد راننده صحت دارد.

او قصد آدم‌ربایی نداشت و زن جوان با تصور آدم ربایی نه‌تنها خودش و راننده را بلکه تیم جنایی را نیز به دردسر انداخت. وقتی مشخص شد راننده بی‌گناه است، آزاد و پرونده مختومه شد.

منبع: همشهری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • زن ابله
    0

    خوب دیوانه اگر طرف میخواست تورو بدزده گوشیشو میداد زنگ بزنی که شمارت بیفته و پیداش کنن؟😐
    حالاذبیا و خوبی کن😑
    اگر گوشیشو نداده بود یه حرفی،ولی بدبخت ترسیده حتی برگرده و نجاتت بده چون فهمیده مشکل روانی داری و به دردسر میندازیش و یه کتک هم تو خیابون از مردم میخورد

  • ناشناس
    0

    من واسه بچه خواهرم 10 ساله بود تاکسی سرویس گرفتم تو مسیر خودش از ماشین پرت کرده بیرون😃😃راننده زنگ زد شاکی 😃

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها