فکر کردم زن سابقم می‌خواهد ازدواج کند، اسید پاشیدم

مرد اسیدپاش گفت: فکر می‌کردم همسر سابقم قصد دارد با مرد دیگری ازدواج کند که تصمیم گرفتم او را بکشم، اما از قصاص ترسیدم و در نهایت تصمیم گرفتم با اسید انتقام بگیرم.

فکر کردم زن سابقم می‌خواهد ازدواج کند، اسید پاشیدم

چندی قبل به مأموران پلیس تهران خبر رسید مادر و دختری در یکی از خیابان‌ها هدف اسیدپاشی قرار گرفته و برای درمان به بیمارستان منتقل شده‌اند.

بررسی‌های مأموران نشان داد زن جوان در این حادثه از ناحیه صورت، مو، دستان و یکی از چشمانش و دختر پنج ساله‌اش هم از ناحیه دست دچار سوختگی شده‌اند.

زن مصدوم درباره حادثه گفت: «تیر ماه سال قبل از شوهرم جدا شدم و همراه دخترم زندگی‌ام را ادامه دادم. ساعتی قبل همراه دخترم سوار خودرویم شدم و به طرف خانه پدرم به راه افتادم. در نزدیکی خانه پدرم مرد سیاه‌پوشی که ماسک زده‌بود به طرف ما حمله کرد و روی ما مایع اسیدی پاشید. او هر چند صورتش را پوشانده بود، اما من او را شناختم و او شوهر سابقم بود.»

با شکایت زن ۳۵ ساله مأموران متهم ۴۰ ساله را به نام ستار بازداشت و به اداره پلیس منتقل کردند. متهم صبح دیروز برای بازجویی به دادسرای امور جنایی منتقل شد و مقابل قاضی محمد‌رضا صاحب‌جمعی، بازپرس شعبه ششم با اظهار پشیمانی به جرمش اعتراف کرد. وی گفت: ۱۴ سال قبل ازدواج کردم، اما وقتی معتاد شدم زندگی‌ام را از دست دادم و همسرم از من جدا شد. سه ماه بود دخترم را ندیده‌ بودم و دلم برای او تنگ شده ‌بود.

تصمیم گرفتم دوباره با همسرم ازدواج کنم، اما او قبول نمی‌کرد. از طرفی فکر می‌کردم او قصد دارد با مرد دیگری ازدواج کند که تصمیم گرفتم او را بکشم، اما از قصاص ترسیدم و در نهایت تصمیم گرفتم با اسید انتقام بگیرم. تحقیقات از متهم ادامه دارد.

منبع: روزنامه جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • 😐
    0

    خوب حالا وقتی که قاضی هم فکر کرد جانی هستی و پخ پخ کردت آدم میشی😐

  • ناشناس
    0

    چندتا از این بی وجدان هارو در ملاعام اعدام میکردن خوب میشد

  • ناشناس
    0

    شاید همین که گمان کردی اسید پاشیدن و نابود کردن زندگی یک زن چیزی نیست که بابتش قصاصت کنند چشمشون رو باز کنه که دیگه بایدسفت و سخت بگیرن!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها