بازداشت شرور فراری در پردیس

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک اوباش متواری در پردیس خبر داد و گفت: در این عملیات یک قبضه اسلحه و مقداری فشنگ کشف شده است.

بازداشت شرور فراری در پردیس

  سرهنگ سعید راستی  صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به  دستگیری  یکی از  اراذل و اوباش  متواری در پردیس اظهار داشت: در پی اطلاع از حضور یک نفر اراذل و اوباش متواری در سطح  شهر پردیس  ، بررسی موضوع در دستور کار مأموران مرکز عملیات این پلیس قرار گرفت.

وی گفت: مأموران پلیس با انجام اقدامات هوشمندانه، تعقیب و مراقبت‌های صورت گرفته، متهم را که از اراذل و اوباش متواری و دارای سابقه شرارت و ضرب و جرح عمدی با چاقو و توهین به اشخاص عادی و تهدید را شناسایی و طی اخذ نیابت و هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش واقع در شهر پردیس دستگیر کردند.

راستی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

وی عنوان داشت تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش شهروندان، پلیس در چهارچوب قوانین و مقررات با قاطعیت با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    مگه میشه اصلن محال است و بعد وجود اینا برای جامعهمفید است چون توسط این عزیزان است که عده ای حساب کار خود را می کنند و الا سنگ رو ی سنگ بند نمیشد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها