قتل عمو توسط برادرزاده با کلت در شیراز

جانشین معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس از دستگیری قاتل ۲۴ ساله که عموی خود را به قتل رسانده بود در شیراز خبر داد.

قتل عمو توسط برادرزاده با کلت در شیراز

سرهنگ حمید افرامن بیان کرد: پس از گزارش پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری منجر به قتل در یکی از محلات شهرستان شیراز، بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ۲۴ ابوذر به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد جوانی ۲۴ ساله به دلیل اختلافات خانوادگی با عموی  ۲۸ ساله خود در منزل درگیر و با استفاده از کلت کمری آن را مجروح می‌کند.

جانشین معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه مضروب پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده فوت می‌کند، عنوان کرد: با سرعت عمل و تلاش مأموران انتظامی شیراز، قاتل که از صحنه قتل متواری شده بود در کمتر از ۹ ساعت در مخفیگاهش دستگیر و یک قبضه کلت کمری از وی نیز کشف شد.

افرامن با بیان اینکه قاتل پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، گفت: عاقبت اندیشی در امور، بالا بردن آستانه تحمل، داشتن مهارت حل مسئله و احترام به قانون می‌‎تواند از وقوع جرائم این چنینی جلوگیری کند.

منبع: حادثه 24
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    1

    اینها دلیل این است که مردم می بینند کسی مشکلشون را حل نمی کند لذا خودون اقدام می کنند او را آزا کنید اگر مجرم باشد خود فامیل اورا مجازات می کنند اگر هم حق باش هست که هیچ این امر دارد فراگیر می‌شود و کار خوبی است

  • ناشناس
    0

    عمو چجور عمویی بوده که کشته شده کم نیستن همچین عموهایی ولی یکم بامدارابرخودشود بهترهست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها