دستگیری سارق زن میلیاردر در تهران

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری خانم جوانی که اموال داخل گاوصندوق منزلی را در شمال تهران سرقت کرده بود خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم 30 میلیارد ریال طلای مسروقه کشف شد.

دستگیری سارق زن میلیاردر در تهران

سرهنگ محمد گودرزی  گفت: اردیبهشت ماه امسال با وقوع  سرقت  از خانه ای در محدوده دربند تهران ، رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی زبده از ماموران کلانتری 122 این پلیس قرار گرفت و با توجه به اهمیت موضوع، عوامل این یگان وارد عمل شدند و پس از حضور در محل مشخص شد سارق با جلب اعتماد صاحبخانه اقدام به سرقت اموال کرده است.

وی افزود: با تحقیقات محلی محدوده جغرافیای جرم و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار، متهم که خانمی 35 ساله بود شناسایی شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تیم عملیات کلانتری در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده در 13 اردیبهشت ماه سال جاری مخفیگاه متهم را در کمتر از 48 ساعت پس از سرقت شناسایی کردند.

سرهنگ گودرزی عنوان کرد: تیم عملیات پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی، روز گذشته راهی مخفیگاه متهم شدند و وی را در یک عملیات منسجم  دستگیر  کردند که در بررسی‌های اولیه محل اختفای اموال شناسایی و اموال سرقتی شامل طلاجات به ارزش 30 میلیارد ریال از مخفیگاه متهم کشف کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهم پس از انتقال به کلانتری دربند در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت اماکن خصوصی اعتراف و انگیزه خود را تامین نیاز های مالی، عنوان کرد.

به گفته این مقام انتظامی تاکنون 2 مال باخته به کلانتری مراجعه و با شناسایی متهم شکایت خود را ثبت کردند، متهم نیز پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی اعزام شد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها