یک مینی‌بوس گله گوسفند را زیر گرفت/ ۳۰ رأس گوسفند تلف شد

رئیس پلیس راه استان کردستان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف با گله گوسفندان، بلافاصله اکیپ گشت به محل اعزام شد.

یک مینی‌بوس گله گوسفند را زیر گرفت/ ۳۰ رأس گوسفند تلف شد

سرهنگ عیسی گوهری، با اشاره به تصادف یک دستگاه مینی‌بوس در جاده جدید سنندج ـ مریوان و محدوده روستای تیژتیژ با یک گله گوسفند اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع این تصادف، بلافاصله اکیپ گشت به محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه با حضور ماموران در محل مشخص شد چوپانی قصد عبور گله گوسفندان از عرص خیابان و رفتن به داخل روستا را داشت، گفت: 30 رأس گوسفند بر اثر این حادثه تلف شدند، مینی‌بوس نیز خسارت جزئی دیده اما کسی آسیب ندید.

رئیس پلیس راه استان کردستان با اذعان به اینکه در پی این اتفاق، بعد از 2 ساعت لاشه گوسفندان از مسیر جمع‌آوری و راه برای عبور خودروها باز شد، تصریح کرد: متأسفانه برخی از رانندگان قوانین راهنمایی و رانندگی به ویژه رعایت فاصله طولی را رعایت نکرده و باعث دردسر برای خود و خانواده‌های دیگر خواهند شد.

گوهری با اشاره به اینکه روز گذشته 30 فقره تصادف در سطح استان گزارش شد، خاطر نشان کرد: عدم رعایت فاصله با خودرو جلویی، عدم رعایت سرعت مطمئنه و سبقت غیرمجاز، از دلایل اصلی بروز تصادف در محورهای کردستان است، با توجه به اینکه در این فصل به دلیل طبیعت رفتن خانواده‌ها، ترددهای زیادی در جاده‌ها صورت گرفته، بنابراین از رانندگان انتظار می‌رود که دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن یا رسیدن با تصادفات را ارجحیت دهند.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    فقط جان ان گوسفندان بی ارزشه این کار حیوان ازاریه و جرمه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها