چشم در چشم شدن همان و نقش بر زمین شدن همان!

شامگاه پنجشنبه 7 اردیبهشت یک درگیری خونین دریکی از خیابان‌های نصیرآباد شهریار شروع شد.

چشم در چشم شدن همان و نقش بر زمین شدن همان!

وقتی مأموران پلیس در صحنه درگیری حضور یافتند با پیکر پسر ۲۸ساله‌ای روبه‌رو شدند که غرق در خون بود.خیلی زود فرید به بیمارستان منتقل شد. در حالی که تحقیقات ابتدایی این درگیری از سوی مأموران گشت کلانتری در حال انجام بود صبح جمعه پسر زخمی در بیمارستان در اثر عمق جراحات وارده و خونریزی شدید جان باخت.
با مرگ فرید کارآگاهان جنایی در بیمارستان حضور یافتند و به دستور بازپرس کشیک قتل رازگشایی از این پرونده از سرگرفته شد.
مأموران پلیس در تحقیقات اولیه دریافتند که 2 جوان پس از به قتل رساندن فرید پا به فرار گذاشته‌اند که با شناسایی 2 فراری آنها تحت تعقیب قرار گرفتند ودر کمتر از ۲۴ساعت 2 قاتل ۱۹ و ۳۲ساله در دو نقطه غرب استان تهران دستگیر شده و به پلیس آگاهی شهریار منتقل شدند.

سرهنگ سواری‌پور درباره انگیزه این جنایت گفت: دو متهم درپی اختلاف‌هایی که از قبل با مقتول در محل زندگی‌شان داشتند برسر چشم توی چشم شدن و متلک‌گویی باهم درگیر شده اند و سرانجام چون چاقو همراهشان بوده و نتوانستند خشم خود را کنترل کنند ضربه‌ای به مقتول زده و ازمحل درگیری متواری شده اند.
وی بابیان اینکه به همراه داشتن چاقو در درگیری‌های جوانان باعث جنایت‌های خونین می‌شود، گفت: دربیشتر این نزاع‌های خیابانی متأسفانه جوانان در اثر رفتاری احساسی و خشونت دست به چاقو شده که چیزی جز پشیمانی برای آنها نیست.وی از نوجوانان وجوانان خواست با هرنیتی که فکر می‌کنید هرگز چاقو را با خود حمل نکنید.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • رزمنده دفاع مقدس
    1

    چاقو وقمه وغداره کشی مد شده لطفا بااشد مجازات بااین قبیل افراد برخورد شود وقتی برخورد شدید ومجازات شدید لحاظ شود اراذل واوباش یا دعوا گرها حساب کار دستشون میاد وغلط میکنند دست به قمه وچاقو بشوند .دعوا مال حیوانه که عقل نداره

  • ناشناس
    0

    اگر برای خرید و فروش و حمل هر نوع سلاح سرد اعم از چاقو و قمه و قداره و شمشیر و پنجه بوکس و نانچاکو و باتوم و ... مجازات سنگین در نظر گرفته شود دیگر کمتر کسی جرأت می کند سلاح سرد برای نزاع و درگیری همراه خود داشته باشد و همینطور سلاح گرم! مجازاتهای موجود از بازدارندگی لازم برخوردار نیست!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      بله درسته! اگه با اینها هم همچون بیرون انداختن گیسوان بانوان برخورد کنند و هر کی رو ببینند از این چیزها باهاشه جریمه ش کنند هم اونها دیگه آسان دست به این کارها نمی زنند هم یه درامد خوب و تازه ای هم برا خودشون پیدا میشه!

    • ناشناس
      0

      روستاییان همه اسلحه دارن و شهر نشین‌ها چاقو
      قوانین بازدارنده نیست فکری کنید مردم جانشان رو از سر راه پیدا نکردن

  • ناشناس
    0

    متاسفانه تربیت غلطه و شهرسازی و مصرف قرص ... باعث خشونت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها