۳ قتل هولناک در اراک/ زن جوان و یکی از بستگانش در درگیری خانواده کشته شدند

فرمانده انتظامی شهرستان اراک از وقوع 3 فقره قتل در روز گذشته (جمعه) در ۲ مکان متفاوت در این شهرستان خبر داد.

۳ قتل هولناک در اراک/ زن جوان و یکی از بستگانش در درگیری خانواده کشته شدند

علیرضا معیریان با اشاره به وقوع سه فقره قتل در اراک اظهار کرد: یک فقره از قتل‌ها در پارک جنگلی اراک در یک دورهمی دوستانه رخ داد و ۲ قتل دیگر بر اثر اختلافات خانوادگی در یکی از محله‌های اراک به وقوع پیوست.

وی توضیح داد: در پی اعلان مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰مبنی بر جراحت یک شهروند در اثر اصابت گلوله شکاری، در منطقه تفریحی پارک جنگلی اراک، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک ادامه داد: پس از اعزام ماموران کلانتری ۱۵ شهرستان اراک در محل وقوع حادثه و انجام تحقیقات و بررسی‌های پلیسی، مشخص شد، جوانی حدود ۲۰ساله به همراه ۲ تن از دوستانش برای دورهمی و تفریح به پارک جنگلی رفته بودند که در اثر اصابت گلوله سلاح شکاری، مجروح و برای مداوا به بیمارستان اعزام شد اما در اثر شدت جراحات وارده، این جوان فوت کرد.

معیریان ادامه داد: در این خصوص چند متهم دستگیر شدند و سلاح گرم به کار رفته در این قتل کشف شد اما باتوجه به اینکه متهمین تاکنون در بازجویی پلیس هنوز به قتل صورت گرفته اعتراف نکرده‌اند، پرونده در دست اقدام است و تحقیقات پلیس ادمه دارد.

وی اظهار کرد: در پی تماس تلفنی دیگر روز گذشته (جمعه) با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری و نزاع در یکی از محله‌های شهر اراک، بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک افزود: با حضور ماموران و تحقیقات آنها مشخص شد که در این درگیری خانمی با ضربات متعدد چاقو توسط همسرش به قتل رسید و پس از آن با حضور تعدادی از اقوام زن و مرد، درگیری و نزاع ادامه پیدا کرد که در نهایت یکی دیگر از طرفین درگیری که از اقوام مقتول بود نیز به شدت مجروح و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

معیریان با اشاره به دستگیری همه عوامل دخیل در این درگیری، گفت: با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به پرونده در دستور کار پلیس آگاهی قرار دارد و تحقیقات برای روشن شدن علت قتل نفر دوم و شناسایی ضارب ادامه دارد.

وی اظهار کرد: اخبار تکمیلی در خصوص سه قتل صورت گرفته در اراک اطلاع‌رسانی می‌شود.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    قرص اعصاب می خورند عوارض آن است اینترنت هم نوشته

  • ناشناس
    0

    زن و مردی که با هم نمی‌سازند باید جدا شوند درست نیست اقوام و بستگان به پای این‌ها قربانی شوند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها