نجات جان زن ۷۰ ساله پس از سقوط از ارتفاع

رییس جمعیت هلال‌احمر سپیدان گفت: نجاتگران پایگاه جستجو و نجات کوهستان رنج هلال احمر سپیدان یک زن ۷۰ساله را که به علت سقوط از ارتفاع دچار حادثه شده بود، نجات دادند.

نجات جان زن ۷۰ ساله پس از سقوط از ارتفاع

مهدی خورشیدی اظهارداشت: این پیرزن بعد از جدا شدن از فرزند خود دچار حادثه از ناحیه پا شده و بر اثر سقوط در ارتفاعی نزدیکی روستای ابنو شهرستان سپیدان دچار مصدومیت شده بود، اما از مرگ نجات یافت.

او افزود: پس از دریافت گزارش حادثه و کسب اطلاعات از آخرین موقعیت مکانی پیرزن از فرزندش، گروه جست‌وجو و نجات کوهستان سپیدان به محل اعزام و شروع جستجو به صورت اصولی و استاندارد با همکاری افراد محلی برای پیدا کردن فرد حادثه دیده آغاز شد.

رییس جمعیت هلال‌احمر سپیدان گفت: پس از طی مسیر و مشاهده فرد حادثه دیده، عملیات حمایت‌های روانی، عملیات پیش بیمارستانی و کمک‌های اولیه با توجه به ضربه شدید به ناحیه سر و ستون فقرات و بسکت کردن مصدوم و انتقال به پایین ارتفاعات انجام شد و مصدوم برای اقدامات درمانی تحویل عوامل اورژانس شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • س ت
    0

    کلا صدا وسیما کلاس حرف زدنش پایین است. به جای آن که بگوید خانم یا زن هفتاد ساله می گوید پیر زن هفتاد ساله.احتمالا فرهنگ نگارندگان خبر این چنین است وبا اقوام خود نیز اینچنین صحبت می کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها