درگیری خیابانی در چهارباغ به قتل انجامید

فرمانده انتظامی چهارباغ گفت: دو نفر از سارقان و اوباش سابقه‌دار این شهر که در یک درگیری خیابانی اقدام به قتل یکی از شهروندان کرده بودند، توسط پلیس آگاهی دستگیر شدند.

درگیری خیابانی در چهارباغ به قتل انجامید

سرهنگ کامران چراغی، اظهار کرد: بیست و پنجم بهمن ماه سال ۱۴۰۱ خبری مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به فوت در یکی از خیابان‌های شهر چهارباغ به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام و بلافاصله تحقیقات پلیس برای شناسایی عاملان قتل آغاز شد.

وی افزود: در بررسی‌های مقدماتی مشخص شد که یکی از شهروندان در اثر درگیری با ۲ شخص ناشناس به شدت مجروح شده و پس از انتقال به یکی از بیمارستان‌های شهر کرج به علت شدت صدمات وارده جان خودش را از دست داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ اضافه کرد: در ادامه کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و اطلاعاتی موفق به شناسایی عاملان قتل که از اوباش و سارقان سابقه‌دار سطح حوزه استحفاظی بودند شده و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه هر ۲ را دستگیر کردند.

سرهنگ چراغی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات تکمیلی به انجام قتل به وسیله وارد آوردن ضربه به سر مقتول اعتراف کردند، گفت: با تکمیل پرونده این افراد برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • درخشان
    0

    از اختلاس گرهای سطح یک چه خبر ؟

  • ایرانی گرفتار
    0

    سابفه چندین قتل و سرقت و تجاوز دارن ولی ازاد اند ، علتش .....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها