پلمب یک مجتمع اقامتی در گیلان به خاطر حجاب

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان از تعطیلی یک مجتمع اقامتی در شهرستان رشت به دلیل کشف حجاب خبر داد.

پلمب یک مجتمع اقامتی در گیلان به خاطر حجاب

سرهنگ علی حیدرخواه گفت: با اجرای طرح‌های کنترل و نظارت بر واحد‌های اقامتی و گردشگری، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان یک مجتمع اقامتی در شهرستان رشت را به دلیل کشف حجاب و برخورد نکردن مسئول این مجتمع با این رفتار هنجارشکنانه پلمب کردند.

وی با اشاره به برخورد قاطع و قانونی نیروی انتظامی با افرادی که موجب ترویج رفتار هنجارشکنانه در اماکن معابر و مراکز عمومی شوند، افزود: مسئول این واحد اقامتی به مرجع قضایی معرفی شد.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان گفت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحد‌های صنفی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

منبع: عصر ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    این نظارتهای بی ربط تنهاباعث تنفرپتهان درجامعه خواهدشدومیزان تنش ودرگیری بین مردم رابالامی بردبهترین کارحفظ ارامش جامعه است واین که حجاب وعفاف دومقوله جداازهم هستندخداگواه است عده ای رامی بینیم که باظاهرموجه ولی بیراهه می روند

  • ناشناس
    0

    علایم بی حجابی این است یک رفراندوم به کشور احتیاج دارد دیگه دنیای ما قرون وسطی نیست

    نظرات شما -
    • 0

      مشکل اینه که ملت بینش ندارند .

  • من
    0

    به نظرم الان هی مردم مردم می کنید و بعد هی می گین عده کمی هنجار شکن هستند بعد باز روزی چند جا رو تعطیل می کنین این همه تناقض یه بار خودتونو راحت کنین یه رفراندوم بزارید تا همه چی مشخص شه به خدا بعضی وقتا حقیقت هیمنش ترسناکه عاقبتش شیرین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها