خیانت مرد، پاهای زنش را خشک کرد

زن جوانی در حالی با واکر برای جدایی به دادگاه خانواده آمده بود که رازی پنهان در سینه داشت و در دادگاه آن را برملا کرد.

خیانت مرد، پاهای زنش را خشک کرد

این زن که تا چندی قبل زندگی شاد و عاشقانه‌ای در کنار همسر و پسرانش داشت حالا در شعبه 235 دادگاه خانواده شماره یک پیگیر پرونده طلاق بود. همه چیز به 2 سال پیش باز‌می‌گشت، رفت و آمدهای مشکوک همسرش باعث شد که زن نگونبخت از ارتباط پنهانی مرد باخبر شود. وقتی که معصومه به رفتارهای فرهاد ظنین شد او را زیر نظر گرفت و...
بدین ترتیب مشاجره لفظی میان معصومه و همسرش اوج گرفت، در این هنگام فرهاد موضوع ارتباطش با یک زن را به میان کشید و همسرش را بهت زده کرد. معصومه وقتی ماجرای خیانت همسرش را از زبان خودش شنید، شوکه شد.
سابقه آشنایی فرهاد و معصومه به 16 سال پیش برمی‌گشت. آن موقع هر دو کم تجربه و جوان بودند و از طریق یکی از دوستان مشترک در یک دورهمی باهم آشنا شدند، همین جرقه آشنایی بیشتر میان آنها را کلید زد و دختر و پسر به هم دل بستند. این درحالی بود که معصومه از یک خانواده مذهبی و تنگدست بود و نمی‌توانست بدون محرم شدن به دوستی با پسری غریبه ادامه دهد، بنابراین دو هفته بعد از آشنایی، فرهاد خانواده‌اش را به خواستگاری معصومه فرستاد. این در حالی بود که دنیای خانوادگی و سبک زندگی آنها بسیار متفاوت بود، چرا که یکی در قید و بند رسم و رسوم سنتی و دیگری بی‌اعتنا به آداب قدیمی. یکی خانواده مرفه و دیگری در محله‌ای معمولی در جنوب تهران... با این حال معصومه با 200 سکه بهار آزادی به عقد فرهاد درآمد.
این زوج جوان سرانجام پس از گرفتن مراسم جشن عروسی زندگی در زیر یک سقف را شروع کردند. ابتدای زندگی مشترکشان سرشار از شادی و شوق بود. یک سال بعد پسرشان به دنیا آمد. معصومه از زندگی‌اش راضی بود، تا اینکه با گذشت سال‌ها زندگی مشترک ناگهان در یک شب زندگی آنها دستخوش رخدادهای ناخوشایندی شد.
 سرانجام این اواخر معصومه به آمدن‌های دیرهنگام همسرش به خانه در حالی که پاسی از شب گذشته بود، مشکوک شد و از طرفی وقتی فرهاد نیز به خانه باز می‌گشت گاه و بی‌گاه سرش توی گوشی بود و به معصومه و فرزندانش هیچ اعتنایی نمی‌کرد، بر سر همین موضوع بین آنها مشاجره لفظی شدیدی درگرفت که آن شب برایشان شبی تلخ و جنجالی‌ شد.
 از آن شب به بعد رابطه عاطفی و اخلاقی بین این زوج کمرنگ و کم رنگتر شد تا اینکه یک روز معصومه به اتفاق فرزندانش از خانه بیرون رفت اما ساعاتی بعد وقتی به خانه بازگشت ناگهان در کمال تعجب با زن جوان غریبه‌ای در خانه‌اش روبه‌رو شد، وقتی از شوهرش پرسید این زن کیست؟ او گفت این همسر قانونی من است! حق اعتراض نداری می‌خوای بمان و زندگی کن اگر هم دوست نداری برو! معصومه که در شوک بود به همراه فرزندانش به اتاق خواب رفت و در را از شدت عصبانیت محکم بست.
زن نگونبخت که دچار شوک وحشتناکی شده بود و با خود کلنجار می‌رفت چاره‌ای جز ماندن در خانه شوهر نداشت چرا که مادرش زنی پیر و از نظر تمکن مالی ضعیف و قادر به تأمین هزینه‌های زندگی او و فرزندانش نبود.
بنابراین، پس از مدتی یک روز صبح معصومه وقتی از خواب بیدار و چشمانش را باز کرد متوجه سستی در پاهایش شد زمانی که تلاش کرد از تخت بلند شود، دید که پاهایش قادر به حرکت نیستند آنجا بود که فرزندش با اورژانس تماس گرفت .
این زن وقتی تحت معاینات پزشکی قرار گرفت، مشخص شد که به بیماری‌ ام اس مبتلا شده است و... وی پس از ترخیص از بیمارستان با غم و اندوه به همراه 2 فرزندش راهی خانه مادرش شد. سرانجام با گذشت 2 سال جدال با بیماری‌ ام اس معصومه در حالی که با واکر راه می‌رفت، راهی دادگاه خانواده شماره یک شد و با ارائه دادخواستی به شعبه 235 تقاضای طلاق کرد.
معصومه که بغض سنگین راه گلویش را فشرده بود و به سختی حرف می‌زد، به رئیس شعبه 235 گفت: آقای قاضی همسرم به من خیانت کرده و بدون کسب اجازه من و دادگاه اقدام به ازدواج دوباره کرده است. به همین دلیل من از نظر روحی و روانی آسیب شدید دیدم تا جایی که به بیماری‌ ام اس مبتلا شدم. این درحالی بود که من به خاطر حفظ آبرو ماجرای ازدواج همسرم را از اقوام و آشنایان پنهان کردم. دیگر حاضر به ادامه زندگی مشترک با همسرم نیستم و تقاضای دریافت مهریه و طلاق دارم. سپس قاضی از مرد درباره خیانتش پرسید.
فرهاد در پاسخ به قاضی پرونده گفت: همسرم این اواخر به من توجهی نمی‌کرد وقتی از مغازه به خانه باز می‌گشتم دائم سرگرم بازی با بچه‌ها بود و به من هیچ اعتنایی نمی‌کرد در نتیجه تصمیم به ازدواج مجدد گرفتم و با زن مورد علاقه‌ام زندگی مشترک را آغاز کردم ، در این مدت نیز تمام هزینه‌های معیشتی همسر و فرزندانم را تأمین کرده‌ام. به دنبال اظهارات این مرد، قاضی پرونده آنان را به مرکز مشاوره معرفی کرد اما با گذشت یک ماه زن جوان اصرار برجدایی و از طرفی مرد نیز رضایت به طلاق داشت. بنابراین دادگاه مرد را به پرداخت مهریه کامل زن محکوم و حکم طلاق آنها صادر شد.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 32
  • ناشناس
    6

    در دنیا چیزی به نام عشق واقعی و صداقت حقیقی وجود ندارد
    به فرزندانتان بیاموزید

  • 3

    اکثر مردان همینطوری هستن
    و همیشه هم بهانه میارن زنم به من توجه نمی‌کرد
    همه اش دروغ ...همه اش فریب
    همه اش توجیح...
    با صداقت کامل بگید دلم هوس زن جدید کرد تمام
    فقط یه چیزی....
    شما که به یکی قانع نیستید از همون اول عقد دایم نکنید و دختر مردم رو بدبخت نکنید
    این دخترها با هزار امید ازدواج میکنن
    روزی با یکی باشید ولی عقد دایم نکنید....
    بعضی هم میگن مرد حق داره چند تا زن داشته باشه
    اون چه حقیه که قلب زن رو پاره می‌کنه؟؟؟؟؟؟
    آیا اگه یه مرد غریبه بغل زن شما بخوابه دیگه اون زن رو میپذیرید ؟؟؟؟؟؟
    زن هم همینطور غیرت داره و از ازدواج مجدد همسرش خورد میشه
    هیچ فرقی نداره
    حتی زن بیشتر می‌شکنه در واقع مرد آشکارا به زن توهین می‌کنه که تو دیگه نمی‌تونی نیاز جنسی من رو برآورده کنی بنابراین من با گزینه بهتر از تو خواهم بود این یعنی له کردن زن ....
    حتی در قرآن هم درسته که خداوند اجازه چند همسری داده ولی شرط گذاشته
    در سوره نساء : اگر نمی‌توانید بین زنان به عدالت رفتار کنید و البته شما هرگز نمی‌توانید بین زنان به عدالت رفتار کنید پس به یک زن اکتفا کنید که این به عدالت نزدیک‌تر و ترک ستمکاری است

    نظرات شما -
    • هادی
      1

      مگه چشم مردها پاک نیست؟بنظرم شماها بیحجاب بیاین بیرون من طرفدار بیحجابی زنها هستن معتقدم زن باید بدون پوشش بیاد بیرون(من نمیخوام نگاه کنما میگم زنا ازاد تر باشن وگرنه ماها چشمامون پاااکه)اونایی که توی مدرسه دبیرستان ودانشگاه وپارک وبیرون ...دیدی همش ماکته والکیه که دارن دید میزنن

  • ناشناس
    2

    زن ساده همون لحظه اول درخواست طلاق می‌دادی
    مردی که زن دیگه ای گرفته یعنی تو رو نمی‌خواد دیگه
    چطور این‌همه تحقیر رو تحمل می‌کردی می‌رفتی گدایی بهتر از این بود که منت چنین مردان خودخواه و هوسبازی رو بکشی
    به خاطر حرص و جوش فلج هم شدی در نهایت !

    نظرات شما -
    • ناشناس
      29

      تو ساکت شو دختر مرد ستیز!

    • ناشناس
      0

      زندگی زن با خیانت شوهر نابود میشود و با جدایی مرد خوشحالتر میشود زیرا قانون طرف مردان است و زن باید بماند و عیش شوهر با زن جدید را تلخ کند و انتقام بگیرد.تا مردی اگر زنش را نمیخواهد باید اول عادلانه و با صداقت جدا شود نه اینکه اول خیانت کند

  • ناشناس
    41

    من نمی فهمم کجای چندهمسری مرد اسمش خیانت است؟ اگر خیانت بود خدا اجازه می داد؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      مشکل همونه که نمی فهمی!! خدا هم در همان آیه گفته که تک همسری برای شما بهتر است و به شرط اجرای عدالت باید ازدواج مجدد کنید و بلافاصله گفته هیچوقت عدالت را نمی توانید اجرا کنید... این آیه معنای سلبی داره نه ایجابی

    • ناشناس
      1

      عقل وشعورداشتی میفهمیدی

    • خدا
      0

      ابله.باید دیگر زنان راضی باشند وگرنه باطل است

    • ناشناس
      1

      به خدا تهمت نزن مرد هوسران !!!
      شما قرآن رو کامل نخوندی در سوره نساء خداوند فرموده یک دو سه و چهار و نه بیشتر ..
      اما بهتر است به یک زن اکتفا کنید که شما هرگز نتوانید بین زنان به عدالت رفتار کنید ضمن اینکه احتمالاً همین مقدار آیه هم به خاطر رسم اعراب جاهل بوده چرا که چند همسری در بین آنها رواج داشته و چه بسا اگه خداوند منع می‌کرد این‌ها اسلام رو نمی‌پذیرفتند همینطور که شما از دوست داشتن شهوت, حاضر هستید قلب زنان رو به درد بیاورید!!
      در یکی از سوره‌های قرآن خداوند خطاب به مردانی که از زن خود راضی نیستند و هوس زن جدید کرده می‌فرماید:
      چه بسا این زنی که او را نمی‌پسندید به صلاح شما باشد و خداوند خیر و برکت در او قرار داده باشد و بعد متلکی عجیب به مردان می‌زند:
      شما خیلی چیزها دلتان می‌خواهد !!!
      جالب اینکه همین مردانی که از چند زنه بودن دفاع میکنن و همه اش خدا گفته خدا گفته میکنن
      وقتی پای مهریه وسط میرسه در حالیکه قرآنی هست و حتی خداوند آیه نازل کرده که مهریه زنان رو بدهید و مبادا با تهمت تهدید و یا ظلم آن حق را از بین ببرید
      همین مردان هوسباز خودخواه ادعا میکنن مهریه معنی نداره
      چه حسی دارید
      خوبه که الان همه زنان ایران مهریه بگذارن اجرا و بگن خدا گفته
      پس وقتی زن مراعات می‌کنه مرد هم باید مراعات کنه
      در واقع قانون اسلام بسیار هوشمندانه است در بحث ازدواج
      اگر مردان مجلسی ما شیر پاک خورده باشند قوانینی تصویب نمیکنن که یک کفه ترازو سنگین‌تر بشه و این قانون هوشمندانه الهی به هم بریزه

    • ناشناس
      0

      ب ۹:۵۸
      خدا خیلی چیزها گفته آیا عمل می‌کنید؟؟؟
      نماز ،روزه ،خمس،زکات ،حق یتیم ،حق فقیر ،حق همسایه ووووووووو
      چطور از خواست خداوند فقط هوسرانی شو به ذهن دارید و مشتاق به عمل به آن ؟؟!!

    • 0

      مردانی که هوسرانند ازدواج نکنند روزی با یکی باشند دیگه .....حالا چه اصراری دارید هم دختر مردم رو بدبخت کنید هم روزی با یکی باشید؟؟
      اون دختر هم تکلیف خودشو می‌فهمه
      لااقل از همون اول جوونی با هر کی دلش خواست صفا می‌کنه
      چرا خودش رو پایبند شوهر و بچه و زندگی کنه

    • ناشناس
      2

      آدمی که می فهمی، یعنی یک جمله ی "ازدواج مجدد نکنید" نیاز به اینهمه پیچاندن داشت؟ به هر حال جوازش را به شرط اجرای عدالت داده. پس خیانت محسوب نمی شود.

    • محتاج به زنی که علیه زنان صحبت میکنه
      0

      روزی که به خواستگاری دختر مردم میرین حتما بهش میگین بعد چند سال که ازت سیر شدم ازدواج مجدد خواهم کرد و این حق ماست و اسمش خیانت نیست
      اون دختر هم میگه باشه حیوون هر چی شما بگی
      گمشو بابا نفهم هوسران محتاج به زن

    • 0

      همچنین خدا اجازه نداده شما عقلی برای تفکر داشته باشید !

    • 0

      خدا نخواسته که هیچکس رو خرابه های زندگی کسی دیگر به آرامش برسد و سزای ظلم به زنشان را می بینند قانون عمل و عکس العمل خواست خداست.

  • ناشناس
    1

    انشالله زندگی دومش سَر نمی گیره !

    نظرات شما -
    • 0

      نه بابا هیچ بلایی به این‌ها نمی‌خوره
      از قدیم گفتن بلا به پنبه پاک می‌خوره
      زن همسایه ما شوهرش زن دیگه ای گرفته بود از شدت فشار عصبی خودش رو آتیش زده بود سال‌هاست که زیر خروارها خاک خوابیده شوهرش هم روزی با یکی صفا می‌کنه
      من اگه یک نفر به خاطر رفتار من خودکشی کنه تا آخر عمر عذاب وجدان میگیرم
      ولی این‌ها نه تنها عذاب وجدان نمیگیرن بلکه خوشحال تر هم میشن و بیشتر سراغ عشق و حال میرن
      اصلأ هم بهشون بلایی نمی‌خوره

  • نعمت
    0

    سختی بازن اول هست خوشی با زن دوم متاسفانه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      آخرتی هم هست...

  • پولدار شدی
    1

    شش میلیارد ژدی به جیب برو حالشو ببر
    گور بابای شوهرتم کردن
    من‌خودم مَردم ولی این آشغالو باید پوستشو میکندی با دعوا با زنش تا بیشتر میگرفتی
    تو که باخت دادی لااقل تقاصتو سفت و سخت میگرفتی دختر که اونا هم خوش نتونن بگذرونن
    تو مریض شدی،اونا رو هم باید مریض میکردی با آزار دادنشون

    نظرات شما -
    • 0

      وقتی سلامتی شو از دست داده اون پولو می‌خواد چیکار برادر؟؟؟
      میلیاردها پول هم که داشته باشی ولی سلامتی نداشته باشی بی ارزشه

    • پولدار شدی به آدمک
      0

      درسته،من خودم چوب این قصه رو خوردم
      پونزده سال اسیر شدم و مریض و اخرش گفتن دوهزار میلیارد میدیم شکایت نکن ولی قبول نکردم بااین که یک ریال ندارم و هنپزم مریضم
      درست میگید،سلامتی رو با پول نمیشه عپض کرد
      چپن از پول نمیتوتی لذت ببری عین نداشتنه
      شوخی کردم اونو گفتم

  • ناشناس
    3

    اسلام و احکام ضد زن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      احکام اسلام ضد زن نیست مردان به نفع خودشون تفسیر می‌کنند

  • ازادی
    1

    فقط موندم تو کار خدا، مرد خیانت میکنه زن فلج میشه این چه عدالتیه؟

    نظرات شما -
    • رسم دنیاست
      1

      این رسم این دنیاست
      باید درست انتخاب کنیم و اشتباه کنیم تپ این دنیا فقط ما تاوان میدیم و طرف نقابل اخرت
      اینو بهش رسیدم،خدا تو این دنیا اصلا به بنده هاش کاری نداره،هرکسی بدی کنه طبق کائنات بد میبینه دیر یا زود ولی بدرد فرد متضرر نمیخوره
      فقط دلخوشی ما اینه اون دنیا عذاب میکشن و ما مظلومها بهشتی میشیم بعد این همه عذاب
      اینو یادتون نره،انتخابهای ما اینده رو رقم میزنه،منتظر خدا و کمکش نباشید

  • هادی
    1

    زن زندگی ازادی
    من حامی بی حجابی زنها هستم بایدم این اتفاق بیوفته (البته مردا چشم پاکن اونایی که ما توی دانشگاه ودبیرستان دیدیم ودیدیم که 90 درصد دبیرستانی ها دوست پسر دارن همش الکیه وماکته(شما بیحجاب بیاین بیرون کسی نگاتون نمیکنه فقط فردا روزی پاسخگوی پاشیدن خانواده ها باشین)

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      مرسی از آقای هادی
      زنان عاقل میفهمن حرف شما رو
      بله بی‌حجابی بیحیایی ولنگاری به ضرر زنان است
      مرسی که مواظب حقوق واقعی زنان هستید

  • ناشناس
    0

    خدا به خیر کنه با این حجاب های شل این شکلیه اوضاع
    اگر دیگه خانوم ها بی حجاب بیان بیرون دیگه چی از خانواده ها می مونه؟؟؟....( الان میگن نه ! بعد از یه مدت عادی میشه ) بله بعد از اینکه خانواده ها از هم پاشید عادی میشه ، بعدش زن ها دل این آدم ها رو می زنند میرند سراغ بچه ها ، بعدش اون عادی میشه میرن سراغ هم جنس بعدش اون هم عادی میشه فعلا رفتن سراغ حیوون ها...

  • هیچکس
    0

    من نه بسیجیم نه سپاهی تمام این بدبختی‌ها برا بی نمازی درست خداوند به نماز ما احتیاج نداره ولی نماز باعث میشه خیلی کارهای بد نکنی مثل ماشین بی بنزین حالا دیگه خوددانید این دنیا هم الکی مثل باد میگذره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها