نزاع و درگیری منجر به قتل جوانی در «شهرری» شد

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از درگیری منجر به قتل پسری جوان در شهرستان ری، خبر داد.

نزاع و درگیری منجر به قتل جوانی در «شهرری» شد

سرهنگ حسینعلی ابن علی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری در تشریح این خبر بیان داشت: عصر یکم اردیبهشت ماه امسال، در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری دسته جمعی با سلاح سرد (قمه_چاقو) در محدوده «شهرری» بلافاصله رئیس و ماموران کلانتری ۱۳۱ شهرری جهت بررسی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده توسط پلیس مشخص شد، تعداد ۲ نفر از پسران جوان محله "گل‌ها شهرری" بر سر اختلافات قبلی با استفاده از سلاح سرد چاقو و قمه با یکدیگر درگیر می‌شوند و پس از وارد کردن ضربات متعدد به یکدیگر قاتل از صحنه متواری می‌شود. 

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: با انجام بررسی‌های تخصصی قاتل در کمتر از یک ساعت در یکی از خیابان‌های همجوار پس از اجرای طرح مهار، با یک دستگاه موتورسیکلت دستگیر و از وی یک قبضه سلاح سرد چاقو کشف و به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ ابن علی در ادامه افزود: متاسفانه مضروب در محل درگیری فوت نموده که تحقیقات تخصصی توسط کارآگاهان آگاهی جهت تکمیل پرونده ادامه دارد.

این مقام انتظامی در پایان انگیزه متهمان را از درگیری اختلاف شخصی عنوان کرد و گفت: ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت و بی توجهی به قانون عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که گاه جبران ناپذیر است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • محمد
    0

    رعایت نکردن قانون؟!!! کدوم قانون من بارها شاهد بودم کلانتری دویست سیصد متر فاصله داشته اما زنگ میزنی اومدنشون حتی یکی دو ساعت طول میکشه اینم شده شگرد کاریشون میزارن دعوا نزا یا اسمش هرچیزی که میشه گذاشت تمام بشه با خیال راحت بیان صورت جلسه بنویسن.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      میدونید چیه
      چند سال پیش تو منطقه ما دعوا شده بود اتفاقاً پلیس هم اومد پلیس بیچاره اومد جدا کنه با قمه زدن فرق سرش ....
      پلیس در دم فوت شد
      تو دعوا طرف زخمیه و میخواد زخمی کنه اون موقع نمی‌فهمه قانون چیه مجازات چیه مرگ چیه
      شما خودت باشی میری جلو
      چند نفر با چاقو و قمه و شمشیر به جان هم افتادن خب برو جلو ببینیم سالم می مونی

  • ناشناس
    0

    کلا کلانتری ها از ترس خودشون، در زمان دعوی وارد نمی شوند تا طرفین خوب زد و خورد کنند، بعد که اب ها از اسباب اوفتاد، شیک و پیک میان و گزارش حادثه می نویسند برای مقام قضایی و خلاص، نردم بدبخت هیچ حامی ندارند. اقای پلیس تو استخدام شده ای که حافط جان مردم باشی، فقط کارت شده گیر دادن به زلف دخترکان و پلمپ درمانی. چون کاری بی دردسر و بی خطر است

  • فریدون رستمی
    1

    تبادل غرهنگی خوبه ولی تهاجم اسارت است پس اونجا بهشت نیست برای مهارت ورزی خوبه

  • ناشناس
    1

    پلیس ؟!!! در نزاع خیابانی بجای اینکه مانع نزاع شوند فرار می کنند . وقتی مردم زنگ می زنند که دعوا شده ، عمدا تعلل می کنند ، بعد از اینکه دعوا تمام شد میان . البته تقصیر ندارند ، از یه درجه دار که بصورت پیمانی ۵ ساله استخدام شده و حقوق مناسبی نداره نمیشه انتظار بیش از این داشت .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها