دستگیری عامل تیراندازی در عنبرآباد

فرمانده انتظامی عنبرآباد از دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح یک شهروند در عملیات ضربتی ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان خبر داد.

دستگیری عامل تیراندازی در عنبرآباد

سرهنگ رضا فیروزبخت امروز ۲۸ فروردین ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی منجر به جرح در سطح شهرستان، ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی این فرد را شناسایی و وی را با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: از جمله جرائم این متهم می‌توان به حمل و نگهداری سلاح  و مهمات غیرمجاز، اخلال در نظم و امنیت عمومی از طریق تیرندازی، ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان و قدرت نمایی با سلاح اشاره کرد.

فیروزبخت ضمن قدردانی از  دستگاه قضایی شهرستان بیان کرد: پلیس و دستگاه قضائی هرگز به مخلان نظم و امنیت اجازه عرض اندام نداده و با کسانی که بخواهند به هر نوعی آسایش مردم را به مخاطره بیندازند، برخورد قاطع خواهند داشت.

فرمانده انتظامی عنبرآباد در ادامه از پلمب ۲۵ واحد صنفی متخلف در اجرای طرح نظارت بر صنوف در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای نظارت بر صنوف، ماموران اداره اماکن پلیس امنیت عمومی با راه اندازی تیم تلفیقی با اتاق اصناف از ۴۹ واحد صنفی در این شهرستان بازدید کردند.

وی افزود: در همین راستا تعداد ۲۵ واحد صنفی به دلیل نداشتن پروانه کسب پلمب و برای چهار واحد صنفی تذکر و برای۲۰ واحد دیگر هم اخطاریه صادر شد.

فیروزبخت ضمن قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس از مردم خواست در صورت مشاهده تخلف در واحدهای صنفی مراتب را از طریق سامانه فوریت های پلیسی۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا به تخلفات رسیدگی شود.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها